Baarin kannatusmaksut
Yksi massu kerran sanoi mulle, että nykyään skenessä on vaan näitä nätteihin asuihin pukeutuvia kinkyjä ja kaikki kunnon hc-bdsm-perwåt ovat marginaalissa.
Mutta aiheeseen liittyen, se millä nimellä mua kutsutaan on kyllä omista murheistani about pienin. Sanokaa pervoksi, sairaaksi tai vaikka maitovalaaksi, kyllä minä kestän.
Toisaalta varmaan "tosipervojenkin" bileissä esiintyisi mielipide-eroja siitä mikä on pervoa ja mikä vaan "kinkyä". Kun itse tyytyisin vaan halimaan ja pussailemaan toisen kanssa lojuen yrjö- ja kusilammikossa, niin toinen pervo kuitenkin käskisi nössökinkyjen menemään helvettiin siitä tieltä koska kohta alkaa tosipervojen sessio jossa roikutaan lihakoukusta katosta samalla kun toisen roikkujan penis naulataan toisen roikkujan penikseen kiinni nitojalla ja samalla tungetaan molempien peräsuoli täyteen eläviä iilimatoja ja sitten ommellaan ne peräreiät umpeen ja pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 06.03.2018, 14:36pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa. Muuten oikein, mutta Arttu Wiskarin tilalla Martti Servoa!
pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: submit - 06.03.2018, 19:01Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 06.03.2018, 14:36pakotetaan kuuntelemaan Arttu Wiskarin koko tuotanto läpi viiteen kertaan samalla kun pakotetaan katsomaan Pekko Aikamiespoika-elokuvia. Ja sitten heidätkin kehotetaan menemään pois koska alkaa entistä pervompi sessio Tuksun ja Matti Nykäsen kanssa. Muuten oikein, mutta Arttu Wiskarin tilalla Martti Servoa!Ei tuo ole perverssiä. Tuo on sairasta. Menkää molemmat hoitoon.
Lainaus käyttäjältä: Skadi - 04.03.2018, 15:03Kun meen miitteihin tai bileisiin, meen kinkymiitteihin tai -bileisiin, tai bdsm-bileisiin, mut en kyl sano koskaan, että pervobileisiin. Se kuulostais just joltain pedofiilisetien illanistujaisilta. Tai että kaikki siellä tekis vain näitä juttuja:Lainaus käyttäjältä: MissMary - 04.03.2018, 14:19Minusta pervoa on vaikkapa insesti- roolileikit, adult baby, eläinseksistä kiihottuminen, ass smoothie, pissaenema, kakalla löträäminen, itsensä paljastelu, tai bareback gb. Tai 30 tuntemattoman miehen mällien nieleminen Harmi ettei ole bileitä missä kaikki tekis vaan noita juttuja, koska toi ois paljo mielenkiintosempaa kun nykyiset bileet .
Kun meen miitteihin tai bileisiin, meen kinkymiitteihin tai -bileisiin, tai bdsm-bileisiin, mut en kyl sano koskaan, että pervobileisiin. Se kuulostais just joltain pedofiilisetien illanistujaisilta. Tai että kaikki siellä tekis vain näitä juttuja:Lainaus käyttäjältä: MissMary - 04.03.2018, 14:19Minusta pervoa on vaikkapa insesti- roolileikit, adult baby, eläinseksistä kiihottuminen, ass smoothie, pissaenema, kakalla löträäminen, itsensä paljastelu, tai bareback gb. Tai 30 tuntemattoman miehen mällien nieleminen
Minusta pervoa on vaikkapa insesti- roolileikit, adult baby, eläinseksistä kiihottuminen, ass smoothie, pissaenema, kakalla löträäminen, itsensä paljastelu, tai bareback gb. Tai 30 tuntemattoman miehen mällien nieleminen
Mulle tulee yllätyksenä, että moni kokee kinkyn negatiivisesti soivana sanana Olkoonkin ruma lainasana, olen käsittänyt että se on ainoa vakiintunut termi jolla meihin voi viitata nimenomaan neutraalisti, myös ulkomaailmassa. Mitä muita sanoja sitten oikeastaan on? Toki voi puhua erikseen fetisisteistä tai sadomasokisteista, mutta se ei millään riitä tähän koko kirjoon.