Baarin kannatusmaksut
Mä olen mielellään pervo. Joskus meen subbailee, mut useimmiten vaan pervoileen. Mut en tietty koekaan, että pervo-sana tulis suoraan perverssistä (vaikka tottakai se tulee), mulle pervoilu on vaan kaikkee vapautunutta kivaa. Siis kaikkee sellast, mitä ei kehtais omalle äidille tai alaikäiselle lapselle kertoo. Eli sanana mulle pervo on överisti positiivinen. Eikä nyt just tuu mieleen, että mikä sit pahalta tuntuis edes. Selkeestihän jokaisella on oma kaikupohja, joten toisen haukku on toisen kehu.
Minusta pervoa on vaikkapa insesti- roolileikit, adult baby, eläinseksistä kiihottuminen, ass smoothie, pissaenema, kakalla löträäminen, itsensä paljastelu, tai bareback gb. Tai 30 tuntemattoman miehen mällien nieleminen
Kun meen miitteihin tai bileisiin, meen kinkymiitteihin tai -bileisiin, tai bdsm-bileisiin, mut en kyl sano koskaan, että pervobileisiin. Se kuulostais just joltain pedofiilisetien illanistujaisilta. Tai että kaikki siellä tekis vain näitä juttuja:Lainaus käyttäjältä: MissMary - 04.03.2018, 14:19Minusta pervoa on vaikkapa insesti- roolileikit, adult baby, eläinseksistä kiihottuminen, ass smoothie, pissaenema, kakalla löträäminen, itsensä paljastelu, tai bareback gb. Tai 30 tuntemattoman miehen mällien nieleminen
Kinky- sanasta tulee mieleen 50shades of grey, käsiraudat, blindfoldit ja hapsupiiskat. Ja kinkyys muoti-ilmiönä. Siksi en mielelläni käytä itsestäni sanaa kinky.Piiskaamisessa, bondagessa tai vastaavassa en näe mitään pervoa. Noilla asioilla on pitkät perinteet, ihan corporal punishmenttina, ilman mitään seksuaalista yhteyttä. Pervo menee pitemmälle. Minusta pervoa on vaikkapa insesti- roolileikit, adult baby, eläinseksistä kiihottuminen, ass smoothie, pissaenema, kakalla löträäminen, itsensä paljastelu, tai bareback gb. Tai 30 tuntemattoman miehen mällien nieleminen (been there done that). Minusta pervon määritelmä jonain luonnonvastaisena pitää edelleen paikkansa. Luonnollinen on sellaista mikä tulee luonnostaan, ilman että on ensin saanut idean vaikkapa alan leffasta. Ihan niinkun siellä eläinmaailmassakin ne jutut tulevat luonnostaan. Mut voiko kukaan ihan kirkkain silmin väittää että vaikka jogurtin kaataminen anaaliin on hänelle ihan luonnollista ja se tulee häneltä ihan luonnostaan ? En usko.