Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: ChiliN - 11.12.2011, 20:56Hamstereita on maa pullollaan siellähän ne sopulit konttaa....Chili sä selvästi kyseenalaistat tän ritaripöydän... Ilkee Domme/NAINEN joka subittaa Hamsterinsa hetkessä piipittämään * Reps
Hamstereita on maa pullollaan
Mun on jotenkin hyvin vaikea käsittää, miksi tämä tapaaminen herättää näin suuria tunteita Hienoa, että on erilaisia tapahtumia ja ryhmiä niistä kiinnostuneille - miksi juuri Masterit käyttäytyisivät sen huonommin kuin muutkaan kinkytyypit. Ettei vaan ilmassa leijuisi vieno kateuden henkäys...
Lainaus käyttäjältä: Linnanneito - 11.12.2011, 18:50Jos saan pyytää arvon Herroilta, niin voitteko lisätä kerhonne jäsensääntöihin, ettei subien yksityisasioita jutella eikä levitellä siellä.Onko oletuksena että masteris-miehillä ei ole maalaisjärkeä sen vertaa, että tajuaisivat tuon ilman pyytämistäkin?
Jos saan pyytää arvon Herroilta, niin voitteko lisätä kerhonne jäsensääntöihin, ettei subien yksityisasioita jutella eikä levitellä siellä.
Tää oli ihan pakko kysyä, Oletteko Validoineet Masterinne jotenkin?
Ei pitäisi, ei pitäisi, mutta sanon silti. "Etkä sano, sekopää, et varmana". Mutta kun en osaa pitää suutani kiinni. "Teippaa se! Me lätkäistää sua muuten viivottimella sormille. Alumiinisella"."No nyt se vittu teki sen! Meidän maine on pilalla!" Mikä maine? Ei mulla mitään mainetta ole. "No nyt on..." NAPS* Auts! NAPS* Auts! Lopettakaa! En mä ole mikään maso. "Tykkäät kuitenkin" NAPS* NAPS* NAPS* NAPS* Auuuuts! "No nyt se idiootti kasteli lattian, kuka siivoo?" No mites olisi tuo mun miespuolinen subiorja?
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 11.12.2011, 22:43Lainaus käyttäjältä: ChiliN - 11.12.2011, 20:56Hamstereita on maa pullollaan siellähän ne sopulit konttaa....Chili sä selvästi kyseenalaistat tän ritaripöydän... Ilkee Domme/NAINEN joka subittaa Hamsterinsa hetkessä piipittämään * RepsOn vissiin kokemusta.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 11.12.2011, 22:54On vissiin kokemusta. Kokemusta on juu. ja ne hamsterit vikisee eniten, joiden pyörä kitisee pahimmin. Ihan näin vaan toteamuksena, ei kannanottona keneenkään henkilöön erityisesti nimimerkki *sitä oikeaa Miestä odotellessa*
On vissiin kokemusta.