Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: shewolfie83 - 20.02.2018, 17:27Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 20.02.2018, 17:23Ryhmään liitytty. Mietin ryhmän yksityisyysasetuksia. Näkeekö tuon ryhmän ja sen jäsenetkin sellaiset, jotka eivät itse kuulu ryhmään? Toisin sanoen omat Fb-kaverit?Se muuttuu todennäköisesti salaiseksi ryhmäksi piakkoinNäköjään muuttui jo.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 20.02.2018, 17:23Ryhmään liitytty. Mietin ryhmän yksityisyysasetuksia. Näkeekö tuon ryhmän ja sen jäsenetkin sellaiset, jotka eivät itse kuulu ryhmään? Toisin sanoen omat Fb-kaverit?Se muuttuu todennäköisesti salaiseksi ryhmäksi piakkoin
Ryhmään liitytty. Mietin ryhmän yksityisyysasetuksia. Näkeekö tuon ryhmän ja sen jäsenetkin sellaiset, jotka eivät itse kuulu ryhmään? Toisin sanoen omat Fb-kaverit?
Tuolta näkee tosiaan kuka tahansa kaikkien ryhmän jäsenten nimet paikkakuntineen, ilman ryhmään liittymistä. En ole stalkkeri mut joku joka saa kiksejä tämänkin palstan henkilöiden oikeiden nimien tietämisestä, saa ne varmasti kaikista vaivattomimmin tuolta
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 22.02.2018, 19:31Tuolta näkee tosiaan kuka tahansa kaikkien ryhmän jäsenten nimet paikkakuntineen, ilman ryhmään liittymistä. En ole stalkkeri mut joku joka saa kiksejä tämänkin palstan henkilöiden oikeiden nimien tietämisestä, saa ne varmasti kaikista vaivattomimmin tuolta Toivoakseni kaikki ymmärtävät tämän - itse en ole sillä tavalla kaapissa, että haittaisi pieni stalkkaus tai "paljastuminen", mutta hyvä muistutus, heille jotka eivät ehkä ole hiffanneet asiaa. Siksi mun mielestä ehdotus, jonka Tuli heitti, olisi hyvä. Siten ryhmä voisi olla salainen (jäsenet eivät näkyisi ryhmään kuulumattomille) ja ryhmään liittyminen kävisi kätevästi ylläpitäjien anonyymin fb-profiilin kautta kaverikutsun tai ryhmään liittymispyynnön avulla.
Lainaus käyttäjältä: submit - 22.02.2018, 19:51Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 22.02.2018, 19:31Tuolta näkee tosiaan kuka tahansa kaikkien ryhmän jäsenten nimet paikkakuntineen, ilman ryhmään liittymistä. En ole stalkkeri mut joku joka saa kiksejä tämänkin palstan henkilöiden oikeiden nimien tietämisestä, saa ne varmasti kaikista vaivattomimmin tuolta Toivoakseni kaikki ymmärtävät tämän - itse en ole sillä tavalla kaapissa, että haittaisi pieni stalkkaus tai "paljastuminen", mutta hyvä muistutus, heille jotka eivät ehkä ole hiffanneet asiaa. Siksi mun mielestä ehdotus, jonka Tuli heitti, olisi hyvä. Siten ryhmä voisi olla salainen (jäsenet eivät näkyisi ryhmään kuulumattomille) ja ryhmään liittyminen kävisi kätevästi ylläpitäjien anonyymin fb-profiilin kautta kaverikutsun tai ryhmään liittymispyynnön avulla.Niinpä. Työpaikkatietoja unohtamatta.
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 22.02.2018, 21:12Lainaus käyttäjältä: submit - 22.02.2018, 19:51Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 22.02.2018, 19:31Tuolta näkee tosiaan kuka tahansa kaikkien ryhmän jäsenten nimet paikkakuntineen, ilman ryhmään liittymistä. En ole stalkkeri mut joku joka saa kiksejä tämänkin palstan henkilöiden oikeiden nimien tietämisestä, saa ne varmasti kaikista vaivattomimmin tuolta Toivoakseni kaikki ymmärtävät tämän - itse en ole sillä tavalla kaapissa, että haittaisi pieni stalkkaus tai "paljastuminen", mutta hyvä muistutus, heille jotka eivät ehkä ole hiffanneet asiaa. Siksi mun mielestä ehdotus, jonka Tuli heitti, olisi hyvä. Siten ryhmä voisi olla salainen (jäsenet eivät näkyisi ryhmään kuulumattomille) ja ryhmään liittyminen kävisi kätevästi ylläpitäjien anonyymin fb-profiilin kautta kaverikutsun tai ryhmään liittymispyynnön avulla.Niinpä. Työpaikkatietoja unohtamatta.Tervetuloa vaan meille asiakkaaksi Lisäys: oli yleinen heitto, ei sinänsä DD:lle
No niin. Kyseenalaistin että miksi ihmistä ei oteta sisälle ilman profiilikuvaa kun siellä on jo muitakin ilman kuvaa. Vastaus että ovat tulleet sisälle ennen kun tämä sääntö tuli voimaan.No kuulemma riittää että lähettää YP:lle kuvan. Kuka todentaa että se on oma kuva eikä naapurin liisan. Sitten yksi toinen ihminen otti asian puheeks ja hetken päästä hänet bannattiin ja kokoketju poistettiin.Että tällänen ryhmä tämä. YP:llä itsellä ei ole profiilikuvaa. Taisi riittää minulle.Leikin jossain muualla.