Kirjoittaja Aihe: FB uusi ryhmä  (Luettu 28241 kertaa)

Tuli

• Vieras
Vs: FB uusi ryhmä
« Vastaus #15 : 21.02.2018, 11:24 »
Olisko sellaisena pidempiaikaisena ratkaisuna mahdollista se, että ryhmän ylläpitäjä tekee kinkyaliaksella facebook -tunnuksen, jonka kaveriksi pyytämällä/viestin laittamalla tulee liitetyksi ryhmään?

Draugo

« Vastaus #16 : 21.02.2018, 15:35 »
Ihan mielenkiinnosta niin mikä on ryhmän historia kun sitä tässä ketjussa mainostetaan uutena ryhmänä, mutta ryhmä on kuitenkin perustettu 2016?

Ride

• Vieras
« Vastaus #17 : 22.02.2018, 12:48 »
Ryhmään liitytty. Mietin ryhmän yksityisyysasetuksia. Näkeekö tuon ryhmän ja sen jäsenetkin sellaiset, jotka eivät itse kuulu ryhmään? Toisin sanoen omat Fb-kaverit?

Se muuttuu todennäköisesti salaiseksi ryhmäksi piakkoin
Näköjään muuttui jo.

Pitihän tuokin kurkata ;). Mutta ei tuo kaaheen salainen ryhmä ainakaan vielä ole, koska jäsenet näkee kuka tahansa.

armadillo

• V.I.P.
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
« Vastaus #18 : 22.02.2018, 13:26 »
Kun etin ryhmää naamakirjasta tuolla samalla rimpsulla, niin tulee miljoona eri ulkomaista variaatioo muttei juuri tuota kyseistä ryhmää. Voisko tänne ketjuun kopioida vaan suoran linkin ryhmän fb-sivulle?

Edit: juu ei sittenkään mitään - en huomannu tota taikasanaa sinkkuryhmä

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #19 : 22.02.2018, 19:31 »
Tuolta näkee tosiaan kuka tahansa kaikkien ryhmän jäsenten nimet paikkakuntineen, ilman ryhmään liittymistä. En ole stalkkeri mut joku joka saa kiksejä tämänkin palstan henkilöiden oikeiden nimien tietämisestä, saa ne varmasti kaikista vaivattomimmin tuolta  O0

submit

• Vieras
« Vastaus #20 : 22.02.2018, 19:51 »
Tuolta näkee tosiaan kuka tahansa kaikkien ryhmän jäsenten nimet paikkakuntineen, ilman ryhmään liittymistä. En ole stalkkeri mut joku joka saa kiksejä tämänkin palstan henkilöiden oikeiden nimien tietämisestä, saa ne varmasti kaikista vaivattomimmin tuolta  O0
Toivoakseni kaikki ymmärtävät tämän - itse en ole sillä tavalla kaapissa, että haittaisi pieni stalkkaus tai "paljastuminen", mutta hyvä muistutus, heille jotka eivät ehkä ole hiffanneet asiaa.

Siksi mun mielestä ehdotus, jonka Tuli heitti, olisi hyvä. Siten ryhmä voisi olla salainen (jäsenet eivät näkyisi ryhmään kuulumattomille) ja ryhmään liittyminen kävisi kätevästi ylläpitäjien anonyymin fb-profiilin kautta kaverikutsun tai ryhmään liittymispyynnön avulla.

UW

• Vieras
« Vastaus #21 : 22.02.2018, 20:45 »
Itsellä ollut ja on jotain private-party(ei kinky) ryhmiä ja eventtejä. Pitänyt salaisena, mutta ilmoittanut hetkellisesti, että vain suljettu jolloin halukkaat jotka ei fb-ystäviä voi myös liittyä. En ole myöskään kovin tiukasti kaapissa, mutta ei ehkä erityistä intoa tuolle ryhmälle, kahtotaan  ;)

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #22 : 22.02.2018, 21:12 »
Toivoakseni kaikki ymmärtävät tämän - itse en ole sillä tavalla kaapissa, että haittaisi pieni stalkkaus tai "paljastuminen", mutta hyvä muistutus, heille jotka eivät ehkä ole hiffanneet asiaa.

Siksi mun mielestä ehdotus, jonka Tuli heitti, olisi hyvä. Siten ryhmä voisi olla salainen (jäsenet eivät näkyisi ryhmään kuulumattomille) ja ryhmään liittyminen kävisi kätevästi ylläpitäjien anonyymin fb-profiilin kautta kaverikutsun tai ryhmään liittymispyynnön avulla.

Niinpä. Työpaikkatietoja unohtamatta.

submit

• Vieras
« Vastaus #23 : 22.02.2018, 21:15 »

Tervetuloa vaan meille asiakkaaksi :D
Lisäys: oli yleinen heitto, ei sinänsä DD:lle  ;D

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #24 : 22.02.2018, 21:17 »

Tervetuloa vaan meille asiakkaaksi :D
Lisäys: oli yleinen heitto, ei sinänsä DD:lle  ;D

Heh joo, nyt en puhu enää mitää  ;D

Jukkis

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
« Vastaus #25 : 25.02.2018, 18:33 »
No niin. Kyseenalaistin että miksi ihmistä ei oteta sisälle ilman profiilikuvaa kun siellä on jo muitakin ilman kuvaa. Vastaus että ovat tulleet sisälle ennen kun tämä sääntö tuli voimaan.

No kuulemma riittää että lähettää YP:lle kuvan. Kuka todentaa että se on oma kuva eikä naapurin liisan. Sitten yksi toinen ihminen otti asian puheeks ja hetken päästä hänet bannattiin ja kokoketju poistettiin.

Että tällänen ryhmä tämä. YP:llä itsellä ei ole profiilikuvaa. Taisi riittää minulle.Leikin jossain muualla.

latexbun

• Vieras
« Vastaus #26 : 25.02.2018, 18:38 »
No niin. Kyseenalaistin että miksi ihmistä ei oteta sisälle ilman profiilikuvaa kun siellä on jo muitakin ilman kuvaa. Vastaus että ovat tulleet sisälle ennen kun tämä sääntö tuli voimaan.

No kuulemma riittää että lähettää YP:lle kuvan. Kuka todentaa että se on oma kuva eikä naapurin liisan. Sitten yksi toinen ihminen otti asian puheeks ja hetken päästä hänet bannattiin ja kokoketju poistettiin.

Että tällänen ryhmä tämä. YP:llä itsellä ei ole profiilikuvaa. Taisi riittää minulle.Leikin jossain muualla.

Se kuuluisa Pärstäkerroin on jälleen vaikuttanut? Eipä sillä että kyseinen ryhmä edes kiinnostaisi itseäni.

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #27 : 25.02.2018, 18:39 »
Miksikähän tämä ei ollenkaan yllätä minua?

Mutta mikä on tämä hinku vallan väärinkäyttöön? Ymmärrän sen kyllä valtaleikit kahden ihmisen välisissä suhteissa, mutta.....

Raduni

• Kanta-asiakas
  • isi tässä moi
  • Galleria
« Vastaus #28 : 25.02.2018, 19:18 »
Minusta tässä on muutama ihan cyberturvallisuus-maalaisjärkeen liittyvä red flag, jotka nyt tulisi ainakin tiedostaa ennen kuin liittyy tuohon ryhmään. Näille asioille voi olla ihan viaton selitys, mutta muutamaa kysymystä voi pohtia:
- Ketjun aloittaja on tunnuksena melko tuore ja ollut foorumilla aktiivinen ainoastaan tässä ketjussa. Voiko olla, että tämä on liittynyt foorumille ainoastaan mainostaakseen ryhmää ja miksi?
- Ryhmän käyttäjiä vaaditaan ymmärtääkseni toimittamaan ylläpidolle tunnistettava kasvokuva. Miksi?
- Ryhmän perustajan Facebook-profiilissa on eri nimi kuin profiilin URLissa. Lisäksi perustajasta itsestään ei ole saatavissa tunnistettavaa kasvokuvaa. Miksi?

LadyHera

• Vieras
« Vastaus #29 : 25.02.2018, 19:24 »
Ryhmä on tavallaan ihan mahtava idea mutta:

- En välttämättä halua, että tuiki tuntemattomat saavat siviilinimeni tietoon
-> En jaksaisi alkaa vääntämään viesteissä asioita, mitkä lukevat jo Baarissa, Fetissä ja sidominut.com:issa.
-> En haluaisi ohjata tuiki tuntemattomia katselemaan tietojani edellä mainituilla saiteilla että "tällä nikillä löytyy lisää".
-> Oma kasvokuva? Miksi? Minulla on FB:ssä hyvä profiilikuva. Ei esitä minua eikä tule esittämään. Mitä lisäarvoa kasvokuva tuo? Varsinkin jos YP:llä tämä ei toteudu. Jotain kiusantekokalastelua?

Enkä sovi kyseiseen ryhmään kun en ole Dom. Nimimerkillä nipottaja. Epäluuloinen sellainen.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2018, 20:25 kirjoittanut LadyHera »