Baarin kannatusmaksut
Jo vain minä voin ilman mitään sisäänrakennettuja valta-asetelmia haaveilla naurettavan isopeppuista tyttöystävästä, jonka kanssa voisimme nauttia toisistamme ja perversseistä päähänpinttymistämme.
Ihan anaalistaSen lisäksi että alistuvuuteen liitetään oletuksena tiettyjä asioita, on ikävä kyllä myös asioita joita liitetään automaattisesti alistumiseen. Puhuttu on aiemminkin siitä, miten D-miehet eivät esimerkiksi helpolla henno omaa anustansa avata yleisölle, koska siihen liittyy niin voimakkaita mielleyhtymiä subiuteen. Samalla logiikalla minä itse pelkään uppiniskaisesti, että tällaiset fantasiat enteilisivät/edellyttäisivät sitä, että tahdon sisimmässäni siten tai täten toista alistaa.
^Muokkasin edellistä viestiäni, koska en halunnut sanoa itsestäänselvyyksiä, enkä toisaalta antaa sellaista kuvaa, että olisin tunkemassa ketään (omaan) muottiin Mutta joo, jos nyt sitten vielä jatketaan vähän, ja vain omasta näkökulmastani: Mielestäni palveleminen ja miellyttäminen menee osittain ihan samaan osastoon, palveleminenhan ei ole pelkästään sitä, että tehdään Deen pyynnöstä asioita. Itse asiassa pidän keksimällä keksittyjä subi-tehtäviä vähän hassuina (toki toimivat testeinä ja tutustumisen apuvälineinä varsinkin suhteen alussa). Mielummin niin, että se palveleminen ja miellyttäminen tapahtuu ihan luonnollisesti ja omaehtoisesti seksissä ja arjessakin. Mutta mä oon ehkä vähän toisinajattelija tässä, enkä myöskään oikein osaa käyttää sanaa leikkiminen BDSM:n yhteydessä, vaikka BDSM-seksi/-suhde voi ja saa olla hauskaa ja leikkimielistäkin.Itsehän siis olen synnynnäinen lahna, ja parhaimmillani siinä positiossa, mutta elämä on muokannut (”jos haluut saada, on pakko antaa”)