Baarin kannatusmaksut
Tähän täytyy vain ykskantaan todeta: Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita!Eli jollekulle juorukellolle on ollut liian kova pala nähdä että Isabis elämäsi on mallillaan ja olet löytänyt elämääsi etsimäsi.. Jollakin asiat eivät ole niin hyvin ja hän purkaa pahaa oloaan sitten näin.. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Tsemppiä!
Hmm.. Luinpa foorumia ehkä tokaa kertaa, kun tästä topicista puhuttiin chatissa... En lukenut kaikkia vastauksia, mutta halusin vain sanoa, ettei minun korviini ole mitään tuollaista kantautunut Monista ihmisistä on ties mitä, mutta pyrin aina muodostamaan omat mielipiteeni ihmisistä, uskomatta mitään ihmehuhuja.. (Toisaalta en missään miiteissä/bileissä käy, ehkä minulle ei vain kerrota ..) Pitää vaan tälläisten juorujen jälkeen ehkä koettaa ajatella, että kuinka tärkeitä tuollaisia paskapuheita uskovien mielipiteet omassa elämässä yleensäkään ovat. Juoruja kai joka paikassa on, missä ihmiset "harrastavat" samoja asioita.. Mikä kuva minulla on aloittajasta, niin uskomattoman vahvaluonteinen ja kova nainen. Nostan hattua! Anna kateellisten panetella.. Vaikka ottaahan siinä jollain lailla ehkä jokainen jollain lailla itseensä