Baarin kannatusmaksut
Jäsenten selaamiseen / hakemiseen voisi lisätä suuntautumisen / asuinpaikan.Jokaisen pitäisi toki tähän antaa suostumus esim. profiilissa "täppäämällä ruksi" kohtaan jolla hyväksyy näkymisensä haussa tai sitten esim. henkilöt joilla seuranhaku on "en etsi seuraa" eivät näkyisi haussa.Negatiivinen puoli on tässä sama kuin se positiivinenkin, halutun alueen henkilöt löytää samantien.Ehdotus se tämäkin.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 06.02.2018, 20:43Jäsenten selaamiseen / hakemiseen voisi lisätä suuntautumisen / asuinpaikan.Jokaisen pitäisi toki tähän antaa suostumus esim. profiilissa "täppäämällä ruksi" kohtaan jolla hyväksyy näkymisensä haussa tai sitten esim. henkilöt joilla seuranhaku on "en etsi seuraa" eivät näkyisi haussa.Negatiivinen puoli on tässä sama kuin se positiivinenkin, halutun alueen henkilöt löytää samantien.Ehdotus se tämäkin. Eli hmm,jos hakuun saisi kriteriksi tuon seuranhakustatuksen niin tää käsittääkseni tulisi katettua?En tiedä tarvitsisiko tuolle erikseen kysyä lupaa. Jos käyttäjä avoimesti asettaa statuksekseen että hakee seuraa niin senhän näkee siellä profiilissa kuka vaan jo nytkin.Rgds, Mörkö
Mä oon vähän ootellut sitä pikkuscriptiä sättiin, että sais tyyppien profiilit auki uuteen välilehteen. En tiedä, onko unohtunut, vai onko mission impossible?
Lainaus käyttäjältä: Pip - 06.02.2018, 21:11Mä oon vähän ootellut sitä pikkuscriptiä sättiin, että sais tyyppien profiilit auki uuteen välilehteen. En tiedä, onko unohtunut, vai onko mission impossible?Ei ole mission impossible. Itseasiassa ei ole millään tavalla mahdoton juttu, on työlistallakin jo...Rgds, Mörkö
Tykkäysnappi.