Baarin kannatusmaksut
Aloitinkin tästä jo oman langan, kun en hokannut tän olemassaoloa. Eli siis sukupuolivaihtoehtojen täsmentäminen profiilissa: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=19381.0
Lainaus käyttäjältä: kuunlilja - 12.02.2018, 18:07Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja Älä huoli, kyllä aina voi oppia uusia temppuja, kuten netikettiä.
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja
Lainaus käyttäjältä: Mei - 12.02.2018, 21:56Aloitinkin tästä jo oman langan, kun en hokannut tän olemassaoloa. Eli siis sukupuolivaihtoehtojen täsmentäminen profiilissa: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=19381.0Joo, ei. Koko sukupuolen voisi jättää hyvin poiskin. Niin tuskin tapahtuu, niin tuo cis prepositio on harvinaisen turha. Trans-etulite voisi mennä mutta kun tälläisellä henkilöllä korjaus on saanut lainvoiman, eli on virallisissa papereissa korjatulla sukupuolella, on leikkauksen käynyt tahi ei, ei välttämättä halua enää tulla tunnetuksi transsukupuolisena vaan kokonaisena naisena tai miehenä.
Tää nyt menee offtopiciksi mutta ihan validina kysymyksenä :Mitä väliä sillä on minä sä ittes miellät jos sun ympäristö mieltää sut jonain muuna ja kohtelee sua sen mukaan ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 12.02.2018, 22:24Tää nyt menee offtopiciksi mutta ihan validina kysymyksenä :Mitä väliä sillä on minä sä ittes miellät jos sun ympäristö mieltää sut jonain muuna ja kohtelee sua sen mukaan ?Eikö sivistynyt ihminen vedä lättyyn niitä, jotka ovat eri mieltä?
Ja kehityksestä :Seurananhauksi sitten taas "Kaikki käy, paitti Oululaiset..." Ja kaks vikaa oli hei vitsejä!!!! Oli!
Voisiko tuonne roolivalikkoon lisätä Pervon? Kun on montaa juttua niin on ärsyttävää valita vain yksi.
Lainaus käyttäjältä: vila - 13.02.2018, 01:06Voisiko tuonne roolivalikkoon lisätä Pervon? Kun on montaa juttua niin on ärsyttävää valita vain yksi.Lisättiin just Kinkster tuollaisessa 'yleispervo' merkityksessä.
Hoisin homman omaan profiiliin pagecounterilla. hitcounterilla vittumikäsennimion.