Baarin kannatusmaksut
Koska koe-aikana käyttäjällä on mahdollisuus kirjoitella muille foorumialueille ja oletettavasti koe-aikana edellytetään jonkinlaista aktiivisuutta niillä muilla alueilla, niin millaista sisältöä odotat irtoavan tällä uudistuksella muille foorumialueille?
Lainaus käyttäjältä: pehmo - 12.02.2018, 17:27Koska koe-aikana käyttäjällä on mahdollisuus kirjoitella muille foorumialueille ja oletettavasti koe-aikana edellytetään jonkinlaista aktiivisuutta niillä muilla alueilla, niin millaista sisältöä odotat irtoavan tällä uudistuksella muille foorumialueille?Noh jos muille alueille lähtee suoltamaan turhaa sisältöä niin voi joko ylläpitö hoitaa ongelman pois päiväjärjestyksestä...tai sitten pistetään sääntö koskemaan että ensimmäisen 1kk ei ole kirjoitusoikeuksia ollenkaan...esim monella foorumilla on vähän tämänkaltainen käytäntö.
Jos nollaprofiilit etsii seuraa niin omahan on vika jos ei seuraa löydy jos profiili on tyhjä.Miksi se joitain niin kovasti ärsyttää?
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja
Lainaus käyttäjältä: kuunlilja - 12.02.2018, 18:07Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja WORD.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 12.02.2018, 18:15Lainaus käyttäjältä: kuunlilja - 12.02.2018, 18:07Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja WORD. Höhö.Oli niitä.Ette vaa oo ikinä löytänyt telesammon / purkkien sun muiden ihanuutta. t. Online since... ööö.. 1983 ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 12.02.2018, 21:31Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 12.02.2018, 18:15Lainaus käyttäjältä: kuunlilja - 12.02.2018, 18:07Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja WORD. Höhö.Oli niitä.Ette vaa oo ikinä löytänyt telesammon / purkkien sun muiden ihanuutta. t. Online since... ööö.. 1983 ? Hear hear, Telesammostakin pääs ihan hirveen kätevästi IRC:n ja Battiin. Jos ei halunnut olla kriminelli ja mennä Helsingin yliopiston soittosarjojen kautta vaikka ei ollut vielä edes lukiossa
Aloitinkin tästä jo oman langan, kun en hokannut tän olemassaoloa. Eli siis sukupuolivaihtoehtojen täsmentäminen profiilissa: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=19381.0