Baarin kannatusmaksut
Kertokaapas nyt sitten se 100% turvallinen tapa tavata ihmisiä seksuaalisviritteisissä tilanteissa ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.01.2018, 09:48Kertokaapas nyt sitten se 100% turvallinen tapa tavata ihmisiä seksuaalisviritteisissä tilanteissa ? Hmm.. Miten niin "seksuaalisviritteisessä.." -En mä ainakaan oo koskaan saanu pataan em. tilanteissa.. Ylipäätään kannattaa vältellä tapaamasta muita ihmisiä missään tilanteissa, eikä varsinkaan etuilla klo03 taksijonossa tai snakarilla ;!
Lainaus käyttäjältä: CRPulse - 26.01.2018, 10:30Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.01.2018, 09:48Kertokaapas nyt sitten se 100% turvallinen tapa tavata ihmisiä seksuaalisviritteisissä tilanteissa ? Hmm.. Miten niin "seksuaalisviritteisessä.." -En mä ainakaan oo koskaan saanu pataan em. tilanteissa.. Ylipäätään kannattaa vältellä tapaamasta muita ihmisiä missään tilanteissa, eikä varsinkaan etuilla klo03 taksijonossa tai snakarilla ;!Niin, no. Mikäs susta on todennäkösyys, että joku hehkee täti-ihminen tulee meidän ikäsille äijille ehdottelee sillä intensiteetillä että se luetaan raiskausyritykseks ?
Mä menin eka sessiooni joskus 19-vuotiaana sokkona tapaamatta tyyppiä etukäteen junalla monen sadan kilsan päähän ja vielä ihan itse piti sitoa silmätkin, ja heti piti koko viikonlopun suunnilleen paketissa. Selvisin hengissä. Oli ihan kivaakin vaikka suhde jäikin siihen yhteen kertaan. Oltiin kyllä puhuttu puhelimessa ja olin listannut asiat joita en halua tehtäväksi. Tämä oli suunnilleen aikaa kivikausi. Kaverille jätin osoitteen että jos ei kuulu maanantaihin mennessä niin soittaa poliisin. Ei siinä kahvittelussa ole mitään etua jos asioista on muuten sovittu, paitsi jos esim haluaa tarkistaa toisen ulkonäön että onko se nyt komee vai ei. Ja on kyl sanottu jo monta kertaa tässä ketjussa, mut sanon minäkin, ei näissä ole mitään lakia. Jos ei valehdella niin kaikki ok kun on se suostumus. Se tosin jäi epäselväksi että oliko tässä joku turvasana, liittyen tuohon että piiskataan enemmän kuin on sovittu. Käytettiinkö turvasanaa, vai oliko tässä vian joku "sun pitää tietää mikä on sopivasti" ongelma.
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 26.01.2018, 09:38Mä menin eka sessiooni joskus 19-vuotiaana sokkona tapaamatta tyyppiä etukäteen junalla monen sadan kilsan päähän ja vielä ihan itse piti sitoa silmätkin, ja heti piti koko viikonlopun suunnilleen paketissa. Selvisin hengissä. Oli ihan kivaakin vaikka suhde jäikin siihen yhteen kertaan. Oltiin kyllä puhuttu puhelimessa ja olin listannut asiat joita en halua tehtäväksi. Tämä oli suunnilleen aikaa kivikausi. Kaverille jätin osoitteen että jos ei kuulu maanantaihin mennessä niin soittaa poliisin. Ei siinä kahvittelussa ole mitään etua jos asioista on muuten sovittu, paitsi jos esim haluaa tarkistaa toisen ulkonäön että onko se nyt komee vai ei. Ja on kyl sanottu jo monta kertaa tässä ketjussa, mut sanon minäkin, ei näissä ole mitään lakia. Jos ei valehdella niin kaikki ok kun on se suostumus. Se tosin jäi epäselväksi että oliko tässä joku turvasana, liittyen tuohon että piiskataan enemmän kuin on sovittu. Käytettiinkö turvasanaa, vai oliko tässä vian joku "sun pitää tietää mikä on sopivasti" ongelma.Oli turvasana, mutta en osannut sitä käyttää sillä luotin miehen, eh, ammattitaitoon ja siihen ettei hän tee pahempia jälkiä kuin mistä on sovittu. Olisi ehkä kivusta pitänyt arvata mutta enpä vaan arvannut.
Mutta ehkä mä olen niin sadisti, että vielä joskus laitan jonkun siteisiin kiinni, silmät sidottuna ja käynnistä moottorisahan. Ja seuraan reaktion.
Oli turvasana, mutta en osannut sitä käyttää sillä luotin miehen, eh, ammattitaitoon ja siihen ettei hän tee pahempia jälkiä kuin mistä on sovittu. Olisi ehkä kivusta pitänyt arvata mutta enpä vaan arvannut.
Ei kai omaa suhdetoimintaansa tarvitse alistaa kinky-yhdistysten tai tämän baarin oikeamielisten muodostamalle raadille? Siltä tämä keskustelu vähän tuntuu.
Sessiosuhteen muistelu on ollut mukavaa, mutta vuosien varrella niihin muistoihin on enemmän ja enemmän liittynyt tätä epävarmuutta siitä, menikö kaikki ihan kuten kuuluisi ?