Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 25.01.2018, 10:44Tässä keskustelussa mielestäni sekoitetaan nyt se millainen on ollut jonkun D käytös ja se onko toiminta vaarallista ja näköjään jopa se saiko siitä kuitenkin hienoja kokemuksia. Kyllä minun maailmaani kuuluu esim. hyvät käytöstavat huolimatta siitä olenko pervoilemassa tai vaikka pitämässä työpaikkahaastattelua. Jonkun mielestä voi näköjään olla täysin normaalia harrastaa vaikka mitä vuoden ilman että tietää vaikka vastakappaleen nimeä. Tietysti jos oma moraali on kovin matala ja ei kiinnosta onko vastakappale varkain vai luvan kanssa liikkeellä, ihan yksinkertaisena esimerkkinä, niin mikäs sillä sitten on väliä. Mikä määrittelee ne hyvät käytöstavat pervoilussa? Jos on ihmisiä, jotka haluavat toteuttaa fantasiaansa tai toimia tietyllä tavalla, niin mikä on joku tilanteen/suhteen ulkopuolinen sanomaan onko kyseessä huonot käytöstavat? Siinä kohtaa kun toinen kieltäytyy julkisella paikalla tapaamisesta, voi olla kyse hänen fantasiastaan tai hyväksi havaitusta toimintamallista omalle kohdalle, kuten Pulse esim tuossa yläpuolella kertoi. Aloitus ei kerro onko näistä asioista ollut puhetta. Toisella on tässä kohtaa oikeus kieltäytyä sokkosessiosta, jos haluaa ehdottomasti tavata ensin julkisella paikalla.Toinen asia kokonaan on tuo moraali, joka särähti korvaani hyvin ikävästi. Moraalikäsityksiä on erilaisia, eikä se, että jokin asia poikkeaa toisen käsityksestä nähdä asia, tee toisen moraalista automaattisesti matalaa. Tällaisessa paikassa, tällaisen asian sisällä kuin BDSM, en mielelläni näe moraalivartijoita kertomassa mikä on oikein ja mikä on väärin kellekin. Ohjenuoria, hyväksi havaittuja toimintamalleja voi aina kertoa ja opastaa niiden mukaan, mutta siinä kohtaa kun aletaan moraaliin vetoamaan, että vain tietty toimintamalli on oikein, mennään mielestäni väärille vesille.
Tässä keskustelussa mielestäni sekoitetaan nyt se millainen on ollut jonkun D käytös ja se onko toiminta vaarallista ja näköjään jopa se saiko siitä kuitenkin hienoja kokemuksia. Kyllä minun maailmaani kuuluu esim. hyvät käytöstavat huolimatta siitä olenko pervoilemassa tai vaikka pitämässä työpaikkahaastattelua. Jonkun mielestä voi näköjään olla täysin normaalia harrastaa vaikka mitä vuoden ilman että tietää vaikka vastakappaleen nimeä. Tietysti jos oma moraali on kovin matala ja ei kiinnosta onko vastakappale varkain vai luvan kanssa liikkeellä, ihan yksinkertaisena esimerkkinä, niin mikäs sillä sitten on väliä.
Hmm..Mä en ole ikinä suostunut kaffeille tai näkemään ennen ekaa sessiota.. Mulle tärkeetä on aina ollut tuo ainutkertainen kohtaaminen.. Rakentaa ainutkertainen kokemus myös sessioon saapuvalle, joka aina ollut käsikirjoitettu eritavalla ;! Koskaan en ole näissä tapaamisissa toistanut itseäni bdsm (ok, aina iltaan on sisältynyt valmistamani illallinen) saralla.Koskaan en itse ole mennyt "subin" luokse, ja lähes aina "subi" on saapunut luokseni sokkona.. Yleensä ensi sessio on alkanut la illalla, usein myös jo perjantaina -ikinä nainen ei ole lähtenyt kotiin ennen sunnuntai (omasta tahdostaan) iltapäivää. Ja aina tuo ilta on johtanut vähintään 3,5kk suhteeseen..!!
kysymykseni on ehkä tämä: oliko tämä kokenut, vanhempi Master loppujen lopuksi epäasiallinen kieltäytyessään tapaamisesta ennen sessiota? Ja jättäessään nimensäkin kertomatta? Kävimme keskustelua sähköpostilla, joka ei paljastanut hänen henkilöllisyyttään. Emme koskaan tavanneet muuten kuin session merkeissä, joten en koskaan saanut tilaisuutta kysyä näitä asioita häneltä. Vai onko tällainen lähestymistapa yleinen tai hyväksytty näissä ympyröissä...?
Lainaus käyttäjältä: CRPulse - 25.01.2018, 10:59Hmm..Mä en ole ikinä suostunut kaffeille tai näkemään ennen ekaa sessiota.. Mulle tärkeetä on aina ollut tuo ainutkertainen kohtaaminen.. Rakentaa ainutkertainen kokemus myös sessioon saapuvalle, joka aina ollut käsikirjoitettu eritavalla ;! Koskaan en ole näissä tapaamisissa toistanut itseäni bdsm (ok, aina iltaan on sisältynyt valmistamani illallinen) saralla.Koskaan en itse ole mennyt "subin" luokse, ja lähes aina "subi" on saapunut luokseni sokkona.. Yleensä ensi sessio on alkanut la illalla, usein myös jo perjantaina -ikinä nainen ei ole lähtenyt kotiin ennen sunnuntai (omasta tahdostaan) iltapäivää. Ja aina tuo ilta on johtanut vähintään 3,5kk suhteeseen..!!Aloitusviestistä ei selviä oliko tämä "Master" tunnettu esim. skenessä. Mun mielestä on eri asia hypätä skenessä olevan masterin/dommen luokse leikkimään ilman sen enempiä kuin lähteä vaikka Tinder/Jodel -dominoivan luoksen ilman mitään "turvaverkkoa" tai tutustumista. Ainakin oletan, että aika moni sinun luokse saapunut subi on kyllä jossain määrin sinut tietänyt ja pystynyt kyselemään muilta skenen subeilta, että onko toi kaveri täysijärkinen vai kenties joku sarjamurhaaja.
Eli juuh, kaikkeen sitä ihminen suostuukin kun houkutus on tarpeeksi suuri
ps. Gale... hmm, oivasti aasinsillattu meikäläiseen... Ihanko tahattomasti..?! lol
Ei kai omaa suhdetoimintaansa tarvitse alistaa kinky-yhdistysten tai tämän baarin oikeamielisten muodostamalle raadille? Siltä tämä keskustelu vähän tuntuu.