Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 24.01.2018, 22:21Lainaus käyttäjältä: MissMary - 24.01.2018, 22:01Minusta tuo ei ole sen vaarallisempi tai vaarattomampi tutustumistapa kun mikään muukaan. Really?Really.Jos kuvittelee olevansa turvassa vaan siksi kun on tavannut tyypin etukäteen, ja tietää hänen nimensä, on pienen reality checkin paikka. Useimmat pahoinpitelyt ja raiskaukset tapahtuvat parisuhteissa, myös kinkyscenessä. Vaikka omissa kuvitelmissa se raiskaaja tai pahoinpitelijä onkin aina joku tuntematon puskarunkkari eikä suinkaan se oma luotettu kumppani.Aika paljon olis jäänyt juttuja kokematta, jos ei olisi uskaltanut heittäytyä.Aloittajalle, scenessä sinulle tullaan tuputtamaan "the oikeaa" tapaa toimia. Voit toimia niinkun neuvotaan, tai voit toimia niinkun itse haluat. Turvallisuusneuvoja ja muitten kokemuksia kannattaa lueskella, mutta ei niistä kannata itselleen mitään raamattua tehdä, muuten voi yhtä hyvin jäädä kotiin runkkaamaan.Tapasit tuntemattoman masterin, sait vuoden kestävän suhteen. Jos et olisi tavannut, olisit sitä kokemusta köyhempi.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 24.01.2018, 22:01Minusta tuo ei ole sen vaarallisempi tai vaarattomampi tutustumistapa kun mikään muukaan. Really?
Minusta tuo ei ole sen vaarallisempi tai vaarattomampi tutustumistapa kun mikään muukaan.
Tässä keskustelussa mielestäni sekoitetaan nyt se millainen on ollut jonkun D käytös ja se onko toiminta vaarallista ja näköjään jopa se saiko siitä kuitenkin hienoja kokemuksia. Kyllä minun maailmaani kuuluu esim. hyvät käytöstavat huolimatta siitä olenko pervoilemassa tai vaikka pitämässä työpaikkahaastattelua. Jonkun mielestä voi näköjään olla täysin normaalia harrastaa vaikka mitä vuoden ilman että tietää vaikka vastakappaleen nimeä. Tietysti jos oma moraali on kovin matala ja ei kiinnosta onko vastakappale varkain vai luvan kanssa liikkeellä, ihan yksinkertaisena esimerkkinä, niin mikäs sillä sitten on väliä.
Mikä määrittelee ne hyvät käytöstavat pervoilussa?
Näissä keskusteluissa kannattaisi aina kurkata oman pään ja kuplan ulkopuolella tai ainakin yrittää, itsekkin pyrin siihen. Koko BDSM skene näyttäytyy ulospäin muulle maailmalla pitkälti tämän baarin kautta. Täällä käy paljon uteliaita bdsm.stä kiinnostuneita lukemassa näitä juttuja, ottamassa selvää mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Nyt kun päästä irti omasta kuplastani ja yritän hetken miettiä millaisen ohjenuoran joku juuri itsensä löytänyt alistuva nainen joka miettii ensimmäistä tapaamistaan saa tästä ketjusta, niin hiukan hävettää, mutta toki sekin vaan minun tunne.Yst. terv.Karwis
...millaisen ohjenuoran joku juuri itsensä löytänyt alistuva nainen joka miettii ensimmäistä tapaamistaan saa tästä ketjusta, niin hiukan hävettää, mutta toki sekin vaan minun tunne.
Näissä keskusteluissa kannattaisi aina kurkata oman pään ja kuplan ulkopuolella tai ainakin yrittää, itsekkin pyrin siihen. Koko BDSM skene näyttäytyy ulospäin.. Nyt kun päästä irti omasta kuplastani ja yritän hetken miettiä millaisen ohjenuoran joku juuri itsensä löytänyt alistuva nainen joka miettii ensimmäistä tapaamistaan saa tästä ketjusta, niin hiukan hävettää...