Baarin kannatusmaksut
[...]Mut se kolmas, mikä otsikkoon sopii. Eli ihan ekaa kertaa ku mulla oli sellane pallogägi suussa ja kädet köysissä.. Meinas tulla paniikki, ku ei ollu mitään, mitä ois voinu vaiks heittää sen D:n päähän, ku sen gägin kans EI VOI PUHUU. Lähinnä mun ongelma silloin oli vaan siinä gägissä itsessään, se rikkoi suupielet heti ja oli tosi kurja, mut ihan väärällä tavalla. Mut opin sen verran, että jatkossa jos on tarvinnu olla hiljaa, ni oon pyytänyt jotain heittoveitsiä sit käteen (vitsi?)..
Minä pyrin laittamaan subin käteen koirien palkitsemisnaksuttimen, jos suu on tukittu ja kädet sidottu. Yksi naksautus on "keltainen" ja enemmän "punainen".Kerran naksutin oli eri osoitteessa kuin sessio, enkä gägin vuoksi saanut selvää "keltaista". Jäi vähän ikävä fiilis, koska puolestani kyse on ensisijaisesti luottamuksesta. Tuon jälkeen gägi ja naksutin ovat matkustaneet yhdessä!
Kaks kertaa tais käydä että nukahdin itse ja sidonta jäi "liian tiukalle" -keltanen kaikui kuuroille.. Luottamus kaiketi rakennettu back..