Baarin kannatusmaksut
Tämäkään ongelma ei olisi ongelma jos yhdistykset aloittaisivat silmälappujen ja korvatulppien myynnin lipunmyynnin yhteydessä.Problem solved.
Bileissä oleville vaniljoille annan piupaut, mitäs ovat tulleet sinne kauhistumaan. En minä ole kinkereissä itse nähnyt mitään sellaista mistä pahastuisin, mutta tietysti sitä aina toivoo että ihmisillä itsellään olisi järkeä miettiä mitä siellä toteuttaa ja missä.
Lainaus käyttäjältä: chaos_spiral - 18.01.2018, 12:21Bileissä oleville vaniljoille annan piupaut, mitäs ovat tulleet sinne kauhistumaan. En minä ole kinkereissä itse nähnyt mitään sellaista mistä pahastuisin, mutta tietysti sitä aina toivoo että ihmisillä itsellään olisi järkeä miettiä mitä siellä toteuttaa ja missä.Komppaan tätä vahvasti.Ehkä veitset jättäisin pois. Bileissä alkoholi on kuitenkin yleensä läsnä, joten homma voi herkästi olla "veitsenterällä" ikävässä mielessä kun tarkkaavaisuus alenee ja "Oho hupsista" lisääntyy. Samoin eritteet, niitä on ikävä siivota isosta tilasta. Ja kun tarpeeksi kauan esim oksennus ja uloste on pitkin lattiaa, se haju voimistuu eikä kaikki välttämättä kestä sitä. Niitä voi olla myös todella vaikeata rajata vain yhdelle alueelle ilman, että jotain kulkeutuu muuallekin.En halua paskaa penkille jossa Istun, enkä vaatteisiini.
todennäköisempää on astua huonosti sihdattuun paskaan yleisessä vessassa kuin biletilassa.
Lainaus käyttäjältä: bunni - 22.01.2018, 22:56todennäköisempää on astua huonosti sihdattuun paskaan yleisessä vessassa kuin biletilassa.Kiitos Bunni. Nyt ei tarttekaa perua kaikkia bilesuunnitelmia. Pitää vaan pidättää Tällai kakkakammoisena voisin tietty tuoda oman korteni kekoon. Vois lentää hianosti laatta jos kakki tulee liian liki... vähä niinku ketjureaktio. Eka kakkii, mä spyydaan ja kolmas kikattaa niin et pissat tulee housuun. Eritetripla. Topikkiin liittyen: Tosikakka vois mennä mieluummin pönttöön ku yleisesti ihmeteltäväks. Esityskakka on vähä eri asia.