Baarin kannatusmaksut
Armadillo ei selvästikään ole nähnyt törkiksen esityksiä wäiskillä Kyllä siellä siis on nähty muutakin kun perus mainstream kinkyä. Itsekin olen seurannut wäiskillä viiltelysessiota.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 18.01.2018, 22:57Armadillo ei selvästikään ole nähnyt törkiksen esityksiä wäiskillä Kyllä siellä siis on nähty muutakin kun perus mainstream kinkyä. Itsekin olen seurannut wäiskillä viiltelysessiota.No hittolainen, TT on tosiaan jääny mulla vielä tähän päivään saakka näkemättä! Viiltelyhommiakaan en oo siellä nähnyt, tai ehkä mä sitten en vaan huomannut niitä :/
Raittiusseuran kokoukset vaan pystyyn, siellä ei kuseskella eikä paneskella, ei kähmitä jos ei ole avioliittotodistus takataskussa, vettä tulee hanasta ja hajurako vähintäänkin sama kuin turvaväli liikenteessä! Suomi perkele
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 19.01.2018, 07:55Raittiusseuran kokoukset vaan pystyyn, siellä ei kuseskella eikä paneskella, ei kähmitä jos ei ole avioliittotodistus takataskussa, vettä tulee hanasta ja hajurako vähintäänkin sama kuin turvaväli liikenteessä! Suomi perkele Saako sitten kuseskella ja paneskella jos on kirkollinen vihkitodistus mukana Hhhmm tämähän on kiva ketju, koska sain pari ennakkoluuloa poistettua. Avoimissa kinkybileissä saa siis kuseskella. Tosin voisi olla vähän nihkeää olla loppuilta kusessa jos ei ole suihkua.
Saako sitten kuseskella ja paneskella jos on kirkollinen vihkitodistus mukana
Surkeet ja huonot bileet joihin ei oikeasti kyetä panostamaan ovat scenen syöpä.. (Jos suomessa pystyttäis järkkäämään "kunnon bileitä", ei otsikon mukaista kysymystä tarvitsis edes pohtia, kaikki toimisi (scene myös kasvaisi potensseissa nähtyyn) ja vielä pikkasen päälle...!)Täällä mesottu useassa kirjoituksessa jälleen alkoholista... - siispä on vain oikein että suurin osa ravintolatiloista onkin heittänyt/heittämässä kinkyt ulos -surkean myynnin vuoksi. Elän toivossa ettei kinkybileitä pystytä suomessa enää järkkäämään anniskelutiloissa 2019 ps. Hyvin harvoin olen itse nähnyt lieveilmiöitä haitaksi asti vuodesta 1991 alkaneella "kinkybile urallani" joka kattanut ainakin sadat bileet :/
Eihän alkoholi ole ongelma suurelle osalle porukasta, osalle sen sijaan on selvä ja iso ongelma. Ja, kun meidän (pervojen) bileissä on harvemmin kukaan kyttäämässä ihmisten holikäytöstä niin näistä on aika ajoin ongelmia. Monelle se taas aiheuttaa epämukavia kohtaamisia ja tilanteita. Kuva skenestäkin voi olla hyvin äkkiä aika väärä, jos näitä umpihumalassa toikkaroivia runkkareita/kopeloijia tulee vastaan heti muutama ekoissa bileissä. Välillä tuntuukin, että skenessä on käytössä ns. snitches get stitches -mentaliteetti, kun porukka ei osaa avata suutaan bileissä näistä häiriökäyttäytyjistä vaan vasta jälkikäteen saa lukea foorumilta asiasta.