Baarin kannatusmaksut
Jännä, miten erilaisia käytäntöjä on turvasanan suhteen. Subina koen, että olen subi myös turvasanaa käytettyäni. Olen myös edelleen alistunut, mutta en tietenkään voi alistua siinä asiassa, jonka olen turvasanaa käyttämällä tuonut D:n tietoisuuteen. Itselleni turvasana on mahdollisuus kertoa, mikä on pielessä (sattuu liikaa, käsi puutuu, on liian kauheaa, lonkka kramppaa, poski jäi kapulan väliin, hiukset meni just nenään ja öärg, kyllä te tiiätte) jos näitä ei jostain syystä voi muuten ilmaista, mutta ei se itselleni muuta sitä valta-asetelmaa muuten. En mä siitä koskaan ole himaan ollut lähdössä, mutta voihan sellainenkin tilanne tulla, että jotain on ymmärretty niin pahasti pieleen, että täytyisi keskeyttää kokonaan. Paljon vähemmän subi olen vasta sitten, kun panta otetaan pois.
Kiitos Snadille keskustelua ja pohdintaa herättäneestä avauksesta Nauroin aluksi kun näin otsikon, mutta ei tosta lopulta jäänyt semmoinen pullisteleva D avautuu viba niinku odotin
Lainaus käyttäjältä: Ewwu - 18.01.2018, 13:53Kiitos Snadille keskustelua ja pohdintaa herättäneestä avauksesta Nauroin aluksi kun näin otsikon, mutta ei tosta lopulta jäänyt semmoinen pullisteleva D avautuu viba niinku odotin Oleppa hyvä. Joskus tekee hyvää esittää vallitsevaa nonsensusta kyseenalaistavia näkökulmia ja vähän ravistella ihmisiä. Se herättää ajatuksia, tunteita, keskustelua ja saa miettimään omia ajatuksiaan uudesta näkökulmasta. Ja tietenkin se pikkuinen piru sisälläni hihittelee, kun hiekka-ja-hernekauppa käy kuumana
Miten se paitsiosääntö muuten menee?
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 18.01.2018, 23:39Miten se paitsiosääntö muuten menee? Seuraan enemmän jenkkifutista jossa ei ole paitsiota. Ei siis hajuakaan :-D
Lainaus käyttäjältä: VarattuTS - 19.01.2018, 00:08Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 18.01.2018, 23:39Miten se paitsiosääntö muuten menee? Seuraan enemmän jenkkifutista jossa ei ole paitsiota. Ei siis hajuakaan :-DEt ilmeisesti kovin hyvin seuraa lajia. Kyllä jenkkifutis myös tuntee termin paitsio.