Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 16.01.2018, 13:10Subilla ei ole valtaa sessiossa on samanlainen harha kuin että asiakas olisi aina oikeassa.. D:n annetaan tuntea että kaikki valta on hänellä, mutta lopulta kuitenkin se on s joka saa aina haluamansa.. samalla toki D:kin..Ei saa aina haluamaansa...ei tosiaankaan.Jos tahdot laueta niin luuetko että saat sen jokakerta? Ei, ei noin...
Subilla ei ole valtaa sessiossa on samanlainen harha kuin että asiakas olisi aina oikeassa.. D:n annetaan tuntea että kaikki valta on hänellä, mutta lopulta kuitenkin se on s joka saa aina haluamansa.. samalla toki D:kin..
---Summa summarum: D ihmisellä ei ole illuusiota vallasta, vaan valtaa. Subilla voi olla ajatuksia turvallisuudesta, mutta se illuusio on vain yhtä kestävä kuin D haluaa sen olevan.
Subilla on kaikki valta sessiossa.Jos dom ei tottele turvasanaa, niin silloin sessio on päättynyt ja domin suorittama väkivalta alkaa.
Piilukko: kerron tutustuessa selkeästi ja useaan kertaan turvasanan ja eleen jota pitää käyttää jos sattuu liikaa tai tulee paha olo,nauraminen posket hehkuen ja silmät loistaen ei oikeuta keskeyttään
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 16.01.2018, 18:14Piilukko: kerron tutustuessa selkeästi ja useaan kertaan turvasanan ja eleen jota pitää käyttää jos sattuu liikaa tai tulee paha olo,nauraminen posket hehkuen ja silmät loistaen ei oikeuta keskeyttään Tiedän, että trollaat eikä minun pitäisi vaivautua, mutta: kai nyt hyvänen aika tiedät ja tajuat, ettei nauru ole mikään pomminvarma merkki hyvästä olosta? Joillakuilla ihmisillä, joissakin tilanteissa se on psyykkinen suojakeino ja reaktio ahdistavaan tilanteeseen. Jollet tunne kumppania erittäin hyvin, on todella iso riski kuvitella, että pystyt tulkitsemaan hänen tilaansa käytöksen pohjalta paremmin kuin hän itse sanomalla turvasanan.
Lainaus käyttäjältä: mustepullo - 16.01.2018, 18:26Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 16.01.2018, 18:14Piilukko: kerron tutustuessa selkeästi ja useaan kertaan turvasanan ja eleen jota pitää käyttää jos sattuu liikaa tai tulee paha olo,nauraminen posket hehkuen ja silmät loistaen ei oikeuta keskeyttään Tiedän, että trollaat eikä minun pitäisi vaivautua, mutta: kai nyt hyvänen aika tiedät ja tajuat, ettei nauru ole mikään pomminvarma merkki hyvästä olosta? Joillakuilla ihmisillä, joissakin tilanteissa se on psyykkinen suojakeino ja reaktio ahdistavaan tilanteeseen. Jollet tunne kumppania erittäin hyvin, on todella iso riski kuvitella, että pystyt tulkitsemaan hänen tilaansa käytöksen pohjalta paremmin kuin hän itse sanomalla turvasanan.Naurun kikatusta tulee joskus myös silloin, kun lähestyy rajojaan. On kuultu myös turvasana kikattaen. Turhaa turvasanaa ei ole ja siihen on aina suhtauduttava täydellä vakavuudella. Jos subi ei sitä tarkoittanut, se selviää kyllä jälkeenpäin.