Kirjoittaja Aihe: Miten todistaa olevansa luottamuksen arvoinen Master / Domina.  (Luettu 8082 kertaa)

masterone

• Vieras
Iltaa.

Tässä noviisina näissä keskusteluissa kysyn ehkä minulle ajankohtaista juttua joka ei sinänsä vaikka sitä kuinka miettis itekseen aukee...niin toivon että keskustelu kiinnostaisi ja saisi tärkeitä mietteitä liikkeelle, koska mä luulen etten oo ainoo joka tätä miettii..  :)

Eli on lapsesta lähtien ollut puolittain tietoinen BDSM. merkittyksestä omassa elämässä ja vasta viimeiset noin 15- 17 vuotta mennyt sitä kohti, subeja ja sessioita on ollut ja myös parisuhteen sisällä tapahtuneita muutoksia vaniljasta genreen.
Baarissa on ollut hetken mutta kontaktit ja aktit on myös  tapahtunut iskurin ja " normaali " treffi palstojen kautta. Eli uskoisin ihan normaalia perus juttua niinkuin baarilaisilla.  Kaikki ei tietenkään aina ole sujunut kuten strömsöössä ja välillä on mennyt pieeleen siksi kun olen enemmän shibari sidonta miehiä ja ehdokkaalla on ollut enemmän mielessä raippa ja kipu tai viinipullo. Välillä on mennyt pieleen ehdokkaan kissasta johtuen, koska laukasemani kirjallinen vitsi on otettu tosissaan ja ehdokas ei ole ymmärtänyt että haluasin pitää sessioita joskus myös kotonani koska mulla on luotettava riipuntajuttu mitä en mielellään kuljeta muualle koska se on hieman hankalaa rajata rappusissa kaksmetrisiä alumiiniosia ( sitäkin on tehty  :) ). Niin se kissa, joo ei omistaja enkä minä hoksannut että sen vois ottaa session ajaksi meille myös ja sheebaa olis voinu ostaa k-kaupasta ja mitä parasta hiekkalaatikon oisin kyllä suostunut kustantamaan... anyway.

Niin se kysymys, millä esim. 52 vuotias joka on pätevä, älykäs, tunteikas, joka ei ole julkisuuden henkilö ( eli netissä kaikkea mitä se on valokuvineen ) tai ole somessa ollenkaan, koska ei innosta kun en jaksa sitä kuitenkaan päivittää ja urkkia toisten juttuja. niin millä sellainen henkilö voi osoittaa luotettavuutensa, Masterina, riippu-asento sitojana, kivun tuottajana, oikeanlaisten kynttilöiden käyttäjänä ?

Millä luotettavan henkilön maineen saa, jos asuu Kouvostoliitossa ja miitteihin ei jaksa lähteä  aina jonnekkin Helsinkiin.... ( oon ollut Normandien järjestämillä S&M miiteissä kahdesti ja se oli kivaa  SUOSITTELEN  ) mutta esim. en tällä hetkellä edes muista kaikkia mukavia ihmisiä jotka siellä tapasin.
Niin vitun laiska mä oon.... ja kärsin se nyt nahoissani.  MItä asialle voisi tehdä ?         Mielipiteitä, vinkkejä, krittiikkiä  mitä vaan , Kiitos.

Terveisin M.

P.S. Niin että vielä jos miiteissä tapaaminen on se juttu, mutta  miiteissä olevien kanssa ei ole kuitenkaan sessioita niin mitä sitten, profiilissa kavereita, mitä se auttaa, kun esim mun kaveria en oo koskaan ees nähny ja taas toiset tietää mut mutta ei ne kuitenkaan minusta oikeasti tavallaan tiedä...
Menipä vaikeaksi.

Kelpie

• Vieras
. niin millä sellainen henkilö voi osoittaa luotettavuutensa, Masterina, riippu-asento sitojana, kivun tuottajana, oikeanlaisten kynttilöiden käyttäjänä ?
Et mainitse ylläolevia asioita ensimmäisenä, vaan kerrot rehellisesti, millainen olet ihmisenä.
Jos olit rehellinen, käyttäydyt aidosti niinkuin kerroit olevasi, on polku kohti luottamusta auki.

Tekniikalla ei ole juurikaan merkitystä, jos luottamuksen puutteen takia et pääse sitä käyttämään.

masterone

• Vieras
Kiitos palautteesta, olet varmaan  siinä oikeassa, ei ensimmäisenä mutta jossakin kohtaa...
Ite olen  tämän jutun miettinyt niin että yhteys  muodostuu kolmesta raaka-aineesta,

Tunne, Järki ja Tekniikka ja niiden sopivasta sekoituksesta syntyy elämyksiä.

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Luottamus rakentuu avoimuudesta, rehellisyydestä ja tunteesta. Ja siitä viitseliäisyydestä. Toki ns.suosituksetkin ovat hyviä, mutta en pidä niitä kovinkaan painavina juuri siitä syystä, että niitä joskus pudotellaan turhan heppoisin perustein. Tekniikka on sitten jo hienosäätöä.

vila

• Vieras
Nyt sitten pitäisi määritellä se mitä tarkoitetaan asialla "luotettava maine". Tarkoittaa se sitä, että muut Dominoivat pitävät sinua luotettavana vai sitä että saat subeja? Vai tarkoittaa se bullet-proof-mainetta eli sellaista, että vaikka sinusta alkaisi liikkua epämääräisiä juttuja niin se ei silti johtaisi "syrjimiseen"?

Ikävä tosiasia on se, että voit saada huonon maineen vaikket olisi oikeasti tehnyt mitään. Minä tiedän dominoivia (enkä siis tarkoita omaa puolisoani), joilla on vähän tahrainen maine - lähinnä sen vuoksi, että subivalinnat on tehty huonosti. Tai jopa äärimmäisen huonosti. Pitää muistaa, että subeissakin on ihmisiä joilla on vakavia ongelmia itsensä kanssa. Syytä on varmasti ollut kaikissa osapuolissa, mutta skenessä on ikävä kyllä vähän tendenssejä siihen että naissubi on aina viaton uhri. Toisaalta on sitten kivakin skenemaineen omaavia dominoivia, jotka todellisuudessa  lähinnä hyväksikäyttävät subien läheisyydenkaipuuta. Olen aivan varma, että monet muutkin tällä foorumilla tietävät samanlaisia asioita. Näistä asioista ei kuitenkaan puhuta tällä tavalla julkisesti, koska ihmiset tuntevat toisensa ja tilanteet ovat monimutkaisia.

Tunnettuja ihmisiä on helpompi lähestyä. Voit tehdä itsesi tunnetuksi kirjoittelemalla täällä, aloittamalla blogin tai ryhtymällä bilehileeksi. Mutta ne eivät saa sinulle luotettavan mainetta, mutta tekevät lähestymisen helpommaksi. Minä en osaa arvioida asiaa seuranhaun näkökulmasta, mutta yleisesti maineen perusteella näkisin, että ainoa keino hankkia "kestävä" maine on hankkia ystäviä. Olla oma itsensä, suhtautua muihin ihmisiin suvaitsevaisesti (monilla Mastereilla on tekemistä tämän kanssa), suhtautua intohimoisesti omaan juttuunsa ja olla omalta osaltaan lojaali sen ansaitseville ihmisille (taas monilla Mastereilla on tekemistä tämän kanssa). Ne ystävät tukevat sitten jos tulee tahroja maineeseen.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2018, 11:11 kirjoittanut vila »

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Itse lähden siitä että Mun tarttee itse ansaita subin luottamus sanoilla ja teoilla. Seuranhakuun itsellä helpottaa foorumille kirjoitetut viestit kun niillä karkoittaa epäsopivat subit helposti  >:D. Maineella ei tee mun mielestä mitään kun sessiokumppanit ja lelut on omasta mielestäni yksityisiä juttuja joten ei niistä kuulu muille hölistä ellei joku ole oikeesti vaarallinen.

submit

• Vieras
Mä kans lähestyisin asiaa siitä lähtökohdasta, miten tehdä itsensä näkyväksi - ei niinkään maineen tai luottamuksen herättämisen kannalta. On niin yksilöllistä, mikä puree keneenkin. Itsellä on hyviä kokemuksia joistakin keistä on varoiteltu skenessä, joten kannattaako sellaisiakaan (liikaa) miettiä. Tietysti voi olla että edellinen kertookin minusta jotain :D

Mutta joo, tylsä fraasi: ole oma itsesi.

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
Kyllähän ne suositukset on edelleen ihan validi tapa arvioida henkilön luotettavuutta. Niiden suositusten vaan tosiaan pitäisi tulla entisiltä kumppaneilta, eikä esim. kavereilta, miittiporukalta, tai joltain joka on ko. henkilön kanssa käynyt kerran kahvilla. Harvemmin tuolla turhaan varoitellaan tai vaan yhden exän juttujen perusteella ja onhan se aika epäilyttävää jos jollekin masterille on vaan siunaantunut liuta "huonoja subeja" jotka keksii juttuja, tai jollakin subilla sattumoisin on vaan huonoja mastereita. Noilla todennäköisyyksillä varmaan kannattaa alkaa jo lottoamaan.
Ongelmana tietty suositusten kanssa on että jotkut niitä eivät halua antaa suuntaan tai toiseen, tai jos se entinen kumppani on jo poistunut scenestä niin vaikea siihen on saada yhteyttä jos suosituksia haluaa.

Mutta turha näitä on liikaa alkaa miettimään. Edellisen neuvo itsensä näkyväksi tekemiseen on parempi taktiikka kuin alkaa miettimään tuhottomasti mainettaan. Jos on vahvoja mielipiteitä, aina saa peräänsä myös liudan haterseja. Mutta ne vahvat mielipiteet myös houkuttelevat niitä potentiaalisia subeja.
Olemalla oma itsensä löytää varmemmin itselleen sopivaa seuraa, kuin että alkaisi muokkaamaan mainettaan helpoksi pureskeltavaan, hajuton ,väritön, mauton - suuntaan.

Pip

Mua käsittääkseni pidetään luotettavana, kuten muitakin, ketkä ovat pidempään täällä jo olleet. Tottakai jokaisella on vihamiehensä ja varsinkin meillä, joilla on omia mielipiteitä. En yritä täällä olla mitään muuta, kuin mitä olen oikeassakin elämässä. Ihmissuhteita on ollut ja niitä on päättynyt, suurimman osan kanssa ollaan enemmän, tai vähemmän puheväleissä. Sitten tietenkin on niitä ihmissuhteita, mitkä ei ole päättyneet niin kauniisti. Mä en osaa neuvoa tuohon alkuperäiseen mitään oikotietä, kuin että olet oma itsesi ja annat ajan kulua rauhassa, kerro mielipiteitäsi ketjuissa, jotka koet merkityksellisiksi itsellesi, äläkä spämmää. Tuossa nyt äkkiseltään niitä, mitä mulle tulee aiheesta mieleen.

CRPulse

• Vieras
Aina kun tapaa uuden ihmisen täytyy luottamus rakentaa tämän uuden ihmisen lähtökohdista ja näkemyksistä.
Elämä on itselle opettanut että se mitä "luottamus on toiselle", merkitsee hyvinkin erilaista suhtautumista, tekoja, sanoja, jne. Luottamus ansaitaan vain rakentamalla kulloinkin tarvittavilla elementeillä.. On aika klisee että "luottamus olisi jotenkin yleismaallinen ilmaus", joka ymmärrettäisiin "universaalisti"... lol -maailman bananaalein vastaus kun kysytään "millainen tulevan puolison pitäisi olla? - luotettava,rehellinen,huumorintajuinen,omaitsensä,aito.. etc.. öö, siis millainen?!

Edit:
Hmm.. Meerin toteamus "että luotettavin suosittelija olis exä... Itselle herää moisesta kysymys, miksi tämä sitten on exä?! Luotettavin suosittelija kun mun mielestä olis "nyxä".. Aika paradoksaalista  :P
« Viimeksi muokattu: 15.01.2018, 19:49 kirjoittanut CRPulse »

Dariane

• Vieras
Olemalla sellainen. :o

latexbun

• Vieras
Olemalla sellainen. :o

Nimenomaan. Silloin ei tarvitse todistella mitään.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Tarvitaan sertifikaatti taikka jonkinsortin Masterkortti! "Ai sinulla tuo alimman tason valkoinen, etsin kyllä mustaa..."
Noinhan se kivasti ratkeaa kun joku keskuskomissio myöntää ja kouluttaa Masteriksi haluavan ja pitää yllä korkeita standardeja.

Toisaalta voi antaa muiden ajatella mitä vain ja olla tosiaan sen luottamuksen arvoinen, eihän tuossa kai tarkoitus ole koko skeneä hurmata vaan toimia sen kulloisenkin kohteen kanssa mahdollisimman hyvässä yhteisymmärryksessä....silloin on aivan sama mitä se taustamölinä siellä taustalla on...

masterone

• Vieras
Kiitos tässä vaiheessa aktiivisuudesta, hienoa.

Juuttisedän  Ajokortti saa kannatusta minulta  :D :D :D  perustetaan kommissio ja normisto jonka mukaan eu alueella toimitaan....

Ei vaiskaan, mulle tää tuli yllätyksenä kun jouduin itse pohdiskelemaan  asiaa, ja ei  todellakaan näytä olevan yksiselitteistä.

Ystävä antoi tänään tukiopetusta esim. profiilistani ja siitä mitä siinä on ja ei oo... joten täydentämään mars...

Niin ja tietenkin bileissä käyminen, täytyy keksiä niin huomiota herättävä asu vaikka Himokseen että kerralla saa korkoitettua tilaa ympärilleen  :)

Pohja

Älä ainakaan aloita foorumiketjuja, joissa puhut siitä kuinka subeilla ei todellisuudessa ole sananvaltaa tilanteeseensa, kuinka turvasanat eivät merkitse mitään ja kuinka pian jo moottorisahatkin kaivetaan esiin.

Pointtini: Sulle käy huonosti, jos alat vaikuttaa siltä, että mielenterveytesi ei ole kohdillaan ja himoitsemasi henkilö alkaakin pelätä sua. Ensivaikutelma on korvaamaton. Jos käyttäydyt oudosti tai inhottavasti, synnytät huonon ensivaikutelman. Itse en alistuisi yhdellekään naiselle, jonka luonteenpiirteissä esiintyisi merkkejä esim. psykoottisuudesta, narsismista, holtittomuudesta riskinotossa, tai ongelmista päihteiden kanssa.

Lisäksi ne lupaukset, ne on opeteltava pitämään. Kun kaikki muu riisutaan pois, jää miehelle jäljelle enää hänen sanansa. Jos tuo sana ei ole minkään arvoinen vaikkapa jatkuvan valehtelun ja kusettamisen takia, ei luottamusta synny. S/M-jutuissa useimpien subien pahin pelko on, että lopussa se dom ei päästäkään vapaaksi, vaan alkaa rikkoa rajoja ja tehdä ei-sovittuja asioita. Kun sinä, fiksuna tyyppinä, lupaat subillesi, ettet tee mitään tämmöistä ja sitten oikeasti pidät sen lupauksen, nousee respect itseäsi kohtaan heti +100 pistettä. Ja uskottavan tästä lupauksesta tekee aiempi luotettavuutesi arkielämän puolella. Kun olet luotettava siviilissä, voidaan sinua luultavasti pitää luotettavana tyrmässäkin. Joten, kun seuraavaksi lupaat palauttaa lainasi ja olla paikalla klo 10, olet kanssa. Arkielämän pikkujuttuja.

Ystävällisyys vie pitkälle. Ja ymmärrys. Aggressiivisuus on pahasta. Mikään ei käännä ihmistä sinua vastaan niin paljon kuin jatkuvan vittuilun ja arvostelun kuuleminen heikkouksistasi. Jos harrastat tätä, alkavat sessiointihalutkin kanssasi hävitä ja voit olla varma, ettei sinua kauan katsella. Lääke tätä vastaan on nöyryys, mutta sepä onkin katkeraa nieltävää.

Ja lopuksi vähän masentavaa pinnallisuutta: Hyödyllisyys. Ihmisten halu ylipäänsä ottaa riski, tutustua sinuun ja tehdä mitään kanssasi on nyt ja ikuisesti sidoksissa siihen, mitä he saavat sinusta itselleen. Seksikumppanisi tahtoo ensisijaisesti aina omat tarpeensa tyydytetyiksi. Oletko koskaan kuullut kenenkään kehuvan huonoa panoa? Jos teillä on harrastuksissa jotain yhteistä, kumppanisi mielenkiinto ja halukkuus sietää läsnäoloasi lisääntyy, jos hänen harrastuksensa hyötyy läsnäolostasi. Ja aina on klassinen raha: Sugar daddyille on aina vientiä ja niin kauan kuin tilipussit juoksevat, sietää tyttö sokeri-iskältään melkein mitä vaan, vaikkei luottamusta niin kauheasti olisikaan.

Voihan toki olla, että pelkkä hurmaava ulkonäkösi ja luonteenpiirteesi ovat luottamusta herättäviä, siinä määrin, että pelkästä läsnäolostasi tulee kumppanille jo hyvä olla, mutta kokemukseni mukaan tämän riittävyys itsessään on aika harvinaista.