Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: D79Mies - 14.01.2018, 20:11Siksi esim. hallinta, johon ei sisälly seksuaalista ulottuvuutta taikka vapaaehtoisuutta on BDSM:n ulkopuolellaEi välttämättä. Mulle bdsm:llä ja seksillä on erittäin vähän tekemistä keskenään, jos yhtään. Toisille bdsm on makkarin puolelle jäävää hauskanpitoa, toisille lähempänä elämäntyyliä ku harrastusta.
Siksi esim. hallinta, johon ei sisälly seksuaalista ulottuvuutta taikka vapaaehtoisuutta on BDSM:n ulkopuolella
Eli juuri tuo, että kun valta-asemien vaihtelua tapahtuu ihmislaumoissa muutenkin, niin nähdäkseni samanlainen valta-asemien vaihtelu on luonnollista myös seksissä. Joillain tämä toteutuu ja itsekin asian niin nimeävät ja kutsuvat itseään switcheiksi. Joillain tämä sitten ei toteudu, mutta kuvittelen pienessä päässäni, että potentiaali siihen olisi olemassa, olosuhteiden ja halujen ja vastinparien osuessa kohdalle.
Lainaus käyttäjältä: bikantti - 14.01.2018, 20:20Eli juuri tuo, että kun valta-asemien vaihtelua tapahtuu ihmislaumoissa muutenkin, niin nähdäkseni samanlainen valta-asemien vaihtelu on luonnollista myös seksissä. Joillain tämä toteutuu ja itsekin asian niin nimeävät ja kutsuvat itseään switcheiksi. Joillain tämä sitten ei toteudu, mutta kuvittelen pienessä päässäni, että potentiaali siihen olisi olemassa, olosuhteiden ja halujen ja vastinparien osuessa kohdalle.Minun oli pakko kysyä homoystävältäni, että miltä sinusta tuntuisi, jos joku bi sanoisi vielä löytyvän nainen, joka saa sinua innostumaan. Vastaus oli, että hän viihtyy tietyntyyppisten naisten seurassa, mutta on liian umpihomo enempään. Minulla on hieman samanlainen fiilis tämän switch-keskustelun kanssa. Juuri nyt on todella vaikea kuvitella, että maailmasta löytyisi domina, joka saisi minua seisomaan.
Sen olen ainakin huomannut, että monesta subinaisesta tuntuu paljastuvan switchimäisiä piirteitä, tai ainakin sadistisia piirteitä matkan varrella. Onko sitten alistuvien helpompi muuttua switchiksi kuin dominoivien?
Lainaus käyttäjältä: D79Mies - 14.01.2018, 22:40Lainaus käyttäjältä: bikantti - 14.01.2018, 20:20Eli juuri tuo, että kun valta-asemien vaihtelua tapahtuu ihmislaumoissa muutenkin, niin nähdäkseni samanlainen valta-asemien vaihtelu on luonnollista myös seksissä. Joillain tämä toteutuu ja itsekin asian niin nimeävät ja kutsuvat itseään switcheiksi. Joillain tämä sitten ei toteudu, mutta kuvittelen pienessä päässäni, että potentiaali siihen olisi olemassa, olosuhteiden ja halujen ja vastinparien osuessa kohdalle.Minun oli pakko kysyä homoystävältäni, että miltä sinusta tuntuisi, jos joku bi sanoisi vielä löytyvän nainen, joka saa sinua innostumaan. Vastaus oli, että hän viihtyy tietyntyyppisten naisten seurassa, mutta on liian umpihomo enempään. Minulla on hieman samanlainen fiilis tämän switch-keskustelun kanssa. Juuri nyt on todella vaikea kuvitella, että maailmasta löytyisi domina, joka saisi minua seisomaan. Hassua, mä tiedän muutamankin Dominan, jotka saisivat kompassineulan nousemaan. Tosin siinä tilanteessa tapahtuisi agressiivista vaniljaa ainoastaan. Ilman valta-asetelmia. Nyt kun muistelen, niin onhan tällainen tapaus ollutkin.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 14.01.2018, 22:52Lainaus käyttäjältä: D79Mies - 14.01.2018, 22:40Lainaus käyttäjältä: bikantti - 14.01.2018, 20:20Eli juuri tuo, että kun valta-asemien vaihtelua tapahtuu ihmislaumoissa muutenkin, niin nähdäkseni samanlainen valta-asemien vaihtelu on luonnollista myös seksissä. Joillain tämä toteutuu ja itsekin asian niin nimeävät ja kutsuvat itseään switcheiksi. Joillain tämä sitten ei toteudu, mutta kuvittelen pienessä päässäni, että potentiaali siihen olisi olemassa, olosuhteiden ja halujen ja vastinparien osuessa kohdalle.Minun oli pakko kysyä homoystävältäni, että miltä sinusta tuntuisi, jos joku bi sanoisi vielä löytyvän nainen, joka saa sinua innostumaan. Vastaus oli, että hän viihtyy tietyntyyppisten naisten seurassa, mutta on liian umpihomo enempään. Minulla on hieman samanlainen fiilis tämän switch-keskustelun kanssa. Juuri nyt on todella vaikea kuvitella, että maailmasta löytyisi domina, joka saisi minua seisomaan. Hassua, mä tiedän muutamankin Dominan, jotka saisivat kompassineulan nousemaan. Tosin siinä tilanteessa tapahtuisi agressiivista vaniljaa ainoastaan. Ilman valta-asetelmia. Nyt kun muistelen, niin onhan tällainen tapaus ollutkin.Mielenkiintoista. Itse olen ollut viime vuonna yhden switchin kanssa jo koko homma meinasi mennä ihan plörinäksi, kun oli aika riisua housut. Kohdallani tämä homma on mennyt viime vuosina ainoastaan dominoivampaan suuntaan. Jos minua ohjataan, niin se tappaa fiilikset välittömästi, enkä minä voi asialle yhtään mitään. :/Nautin Dominoista vain visuaalisen antin kautta tai jutellessani niitä näitä.
bikantin kirjoitus on kirjoitettu sen verran hyväntahtoisesti, että minulla kesti muotoilla vastaustani, joka on:Oma kokemusmaailma ei ole koko maailma, mur. ---Valta ja seksuaalisuus on kyettävä näkemään erisuuntaisina akseleina. Tähän tapaan:https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=profile;area=pictures;u=360;view=8829---
Pulse, mie en välttämättä ihan ymmärrä, että missä kohtaa tätä kolumniketjua on hirveästi linkitetty kinkyseksuaalisuutta yhteiskunnalliseen statukseen ja länsimaiseen arvomaailmaan.