Baarin kannatusmaksut
Musiikin ystävänä mun vastaukseni tähän on ehdoton ei. Musiikista voi nauttia melkein koska tahansa muulloin, mutta ei seksin tai sessioiden aikana. Niin paljon kuin seksistä tykkäänkin, musiikki tulee mulla aina ensin, joten seksiin/sessioon keskittyminen ei mulla onnistu, jos samalla on tarjolla musiikkiakin.
Käyttääkö kukaan sessioiden "taustalla" tai sessioissa ylipäätään mitään musiikkia? Jos kyllä, niin minkä tyylistä musiikkia laitatte taustalle soimaan?Tykkääkö kukaan ylipäänsä musiikista sessiossa? Pitääkö musiikin olla tietyllä volyymillä?Kokemuksia olisi kiva kuulla myös sessioista, jossa on ollut musiikkia ^^Olisi myös hauska kuunnella muiden "sessio" musiikkia, eli jos joku haluaa, niin voi linkata tai mainita jonkun kappaleen alle.. Itse ainakin haluaisin panna hardcore musiikin temmon tahdissa Tiedän, että tätä musiikki + sessiointi aihetta on sivuutettu täällä, mutta tätä tiettyä aihetta ei ole mielestäni täällä ollut, pahoittelut jos on ollut jo tälläinen trikulleen sama aihe..