Baarin kannatusmaksut
Millä tavalla te, jotka ette mielellänne käy miiteissä ja bileissä, neuvoisitte toista samanmielistä hakemaan seuraa?
Yksinäisenä seinäruusuna kyhjöttäminen saattaa sekin toimia. Kyllä bileissä jonkin verran kiertää meitä vähintään-osa-aikaisesti-ekstroverttejä tekemässä aloitteita, juttelemassa, hakemassa tanssiin tai sessioimaan, mitä nyt milloinkin. Se on sitten toinen asia kannattaako meille sanoa kyllä vai ei, tai millainen laatutaso keskimäärin on, mutta periaate pätee.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 07.01.2018, 15:51Lainaus käyttäjältä: kulkija - 07.01.2018, 11:02Foorumi aktiivisuus on toinen ja ainakin itse koen sen vinkin olevan paljolti perusteeton. Kirjoittaa henkilö jolla on mittarissa alle 30 viestiä. heh..ja vuosien varrella tuhansia
Lainaus käyttäjältä: kulkija - 07.01.2018, 11:02Foorumi aktiivisuus on toinen ja ainakin itse koen sen vinkin olevan paljolti perusteeton. Kirjoittaa henkilö jolla on mittarissa alle 30 viestiä.
Foorumi aktiivisuus on toinen ja ainakin itse koen sen vinkin olevan paljolti perusteeton.