Baarin kannatusmaksut
Kiitos minunkin puolestani. Ilo oli tavata vanhoja tuttuja ja onni tutustua muutamaan uuteenkin.
Nyt pikkuhiljaa vasta alkaa bilehurmio laskeutua, väsymyskin ehkä huomenna.Empä ole ennen antanut vastaavanlaisia palautteita.Tässä kerrankin kunnon palautteet:Turun baletti: wau, olen lähes sanaton Miksi olen ollut tässä välillä poissa teidän välittävistä ja vastuuntuntoisista "kouristanne"?, kai siksi että:" välillä pitää lähteä, voidakseen palata (saisinko maksutiedot baletoitumiseeni vuodelle 2018).Ihanaa nähdä miten hyvin puitteet on hallussa, miten paljon turvallisuuteen ja tyytyväisyyteen on panostettu, pakko mainita JOKA laitteella olevat desinfiointi välineet (sai jättää omat käyttämättä), hyvin aktiivinen, ystävällinen staffi, valmiina opastamaan ja auttamaan (staffia tarpeeksi monta) Illan ihanalle juontajalle kiitos, asiat tulivat erittäin selviksi, ja aina yhtä ilo katsella (ja tietysti kuunnella), säännöt selkeät, näkyvillä useassa eri paikassa ja kuulutettuna kruunattu Kiitos Countess, Red Catherine, Fenn84, sosumi, tetris sekä kaikki muut baletin vapaaehtoiset jotka jaksatte OIKEASTI nähdä vaivaa Seurueelle Jaloissa pyörivä kumihaukku , kaksi jumalaisen kaunista sotahoroa , hiippateurastaja , ihanasti rohkaistunut porin piru, pikkupoikineen , lehmityttö (älä sano mua vitun lehmäks, sano rehtoriks) , iki ihana piiskuri, sydän laajempi kuin piiskakorin sisältö viehkeän kaunis sisäkkö neito sekä sinä, sinä, senkin kivan kiiltelevä osanen porukassa.. Yhtä jäin kaipaamaan ehkä ensi kerralla sitten Kiitos lämminhenkisistä jatkoista ja vieraanvaraisesta majoituksesta Jos ei porilaisuus lähde piiskaamalla, niin ei kyllä lähde balettilaisuuskaan