Baarin kannatusmaksut
BDSM ei taatusti ole mikään terapian korvike tai muoto, mutta traumojen käsitteleminen seksuaalisuuden kautta lienee sekin ihmislajille äärimmäisen tavallista. Riippuu sitten ihan toteutuksesta, onko kokemus parantava, vahingollinen vai ei kumpaakaan.
Feminismin ja BDSM:n sekoittaminen keskenään on vähän sama, kuin jos pohtisimme, onko BDSM vasemmistolaista.
Lainaus käyttäjältä: Toy - 04.01.2018, 12:27 BDSM ei taatusti ole mikään terapian korvike tai muoto, mutta traumojen käsitteleminen seksuaalisuuden kautta lienee sekin ihmislajille äärimmäisen tavallista. Riippuu sitten ihan toteutuksesta, onko kokemus parantava, vahingollinen vai ei kumpaakaan. Mitä on terapia lopulta? Itse otan selkääni, kunnolla itkuun ja "murtumiseen" asti, suht säännöllisesti. Ja se on enimmissä määrin minulle terapiaa. Mitään traumaa en käsittele, vaan tyhjennän aivot kaikesta stressistä, ja muusta paskasta. Sellainen "kovalevyn puhdistus"'. En siis voi olla tuosta samaa mieltä, että BDSM ei voisi olla terapiaa. Toki, pitää olla ÄÄRIMMÄISEN varovainen ja tarkka, kenen kanssa tuollaisia terapeuttisia.sessioita harrastaa. Minulla tuon pieksämisen hoitaa eräs ihana Nainen, jonka tiedän pitävän huolta minusta sen jälkeen.Mielestäni myös D/s voi olla terapeuttista, mutta pitää olla varovainen.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 04.01.2018, 10:55Feminismin ja BDSM:n sekoittaminen keskenään on vähän sama, kuin jos pohtisimme, onko BDSM vasemmistolaista. Feministinen BDSM on aina lähtökohtaisesti vasemmistolaista. Onko muu BDSM sitten rasistista, oikeistolaista tai naista alistavaa ?
Lainaus käyttäjältä: VarattuTS - 04.01.2018, 15:23Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 04.01.2018, 10:55Feminismin ja BDSM:n sekoittaminen keskenään on vähän sama, kuin jos pohtisimme, onko BDSM vasemmistolaista. Feministinen BDSM on aina lähtökohtaisesti vasemmistolaista. Onko muu BDSM sitten rasistista, oikeistolaista tai naista alistavaa ?Pakko huudella tänne väliin että miten bdsm mitenkään liittyy feminismiin tai mihinkään ismiin tai politiikkaan? Joillakin äärimmäisen hyväosaisilla kuplassa elävillä on taas ollu liikaa aikaa miettiä typeryyksiä jossain hipsterikahvilassa. Mä leikin jo päiväkodissa kinkyleikkejä vaikken sitä tajunnutkaan seksuaaliseksi silloin, jotenkin vain normaalia kivemmaksi. En taatusti ollut patriarkaatin aivopesemä ja sortavien valtarakenteiden uhri, voi jeesus!!!Sorry, I'll get my coat ja poistun tästä turvallisesta tilasta hauskempiin tiloihin.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 04.01.2018, 15:02Lainaus käyttäjältä: Toy - 04.01.2018, 12:27 BDSM ei taatusti ole mikään terapian korvike tai muoto, mutta traumojen käsitteleminen seksuaalisuuden kautta lienee sekin ihmislajille äärimmäisen tavallista. Riippuu sitten ihan toteutuksesta, onko kokemus parantava, vahingollinen vai ei kumpaakaan. Mitä on terapia lopulta? Itse otan selkääni, kunnolla itkuun ja "murtumiseen" asti, suht säännöllisesti. Ja se on enimmissä määrin minulle terapiaa. Mitään traumaa en käsittele, vaan tyhjennän aivot kaikesta stressistä, ja muusta paskasta. Sellainen "kovalevyn puhdistus"'. En siis voi olla tuosta samaa mieltä, että BDSM ei voisi olla terapiaa. Toki, pitää olla ÄÄRIMMÄISEN varovainen ja tarkka, kenen kanssa tuollaisia terapeuttisia.sessioita harrastaa. Minulla tuon pieksämisen hoitaa eräs ihana Nainen, jonka tiedän pitävän huolta minusta sen jälkeen.Mielestäni myös D/s voi olla terapeuttista, mutta pitää olla varovainen.Terapeuttista ilman muuta, mutta itse määrittelen terapian kuitenkin ammattimaiseksi, tutkimukseen, psykologiaan ja lääketieteeseenkin pohjautuvaksi toiminnaksi. Tämä nyt on toki ihan semantiikkaa.
Ja on aina hauskaa, kuinka ei-feministiset miehet tietävät parhaiten, miten feminismi toimii.
koska kaikesta emansipaatiosta ja "vahvojen naisten" glorifioinneista huolimatta miehiin kohdistuvat paineet olla vahva ja kontrollissa näyttävät huomattavasti kovemmilta.