Baarin kannatusmaksut
Aih, mä voisin kyllä mieluusti maksaa isommasta postilokerosta, kun en haluaisi liittyä muihin yhdistyksiin vain tuon rajoituksen poistamiseksi..
Lainaus käyttäjältä: Flikk - 31.12.2017, 14:52Aih, mä voisin kyllä mieluusti maksaa isommasta postilokerosta, kun en haluaisi liittyä muihin yhdistyksiin vain tuon rajoituksen poistamiseksi..Päästäkseen lukemaan jonkun yhdistyksen alafoorumia ei välttämättä tarvitse olla kyseisen yhdistyksen jäsen. Se on ryhmän jäsenyyksiä valvovan henkilön oman harkinnan alaisuudessa ketkä otetaan alafoorumille mukaan, eikä näillä henkilöillä välttämättä ole mitään mahdollisuutta tarkistaa että onko jonkun nimimerkin edustaja kyseisen yhdistyksen jäsen.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 01.01.2018, 17:55Lainaus käyttäjältä: Flikk - 31.12.2017, 14:52Aih, mä voisin kyllä mieluusti maksaa isommasta postilokerosta, kun en haluaisi liittyä muihin yhdistyksiin vain tuon rajoituksen poistamiseksi..Päästäkseen lukemaan jonkun yhdistyksen alafoorumia ei välttämättä tarvitse olla kyseisen yhdistyksen jäsen. Se on ryhmän jäsenyyksiä valvovan henkilön oman harkinnan alaisuudessa ketkä otetaan alafoorumille mukaan, eikä näillä henkilöillä välttämättä ole mitään mahdollisuutta tarkistaa että onko jonkun nimimerkin edustaja kyseisen yhdistyksen jäsen.OT: Tämä liittyi postilaatikon kokoon miten?