Baarin kannatusmaksut
Mulla muuten ei oo enään näkynyt tuon uuden päivityksen jälkeen tossa yksityisviestien kohdalla sitä viestien kappalemäärää (että monta lukematonta on).. Ja sen seurauksena en nää, onko tullut uusia viestejä. (Tiiän kyllä että sposti ilmoitus myös toimisi, mutta en halua herätä yöllä semmosiin )
Lainaus käyttäjältä: ravenvonred - 21.12.2017, 04:17Mulla muuten ei oo enään näkynyt tuon uuden päivityksen jälkeen tossa yksityisviestien kohdalla sitä viestien kappalemäärää (että monta lukematonta on).. Ja sen seurauksena en nää, onko tullut uusia viestejä. (Tiiän kyllä että sposti ilmoitus myös toimisi, mutta en halua herätä yöllä semmosiin )Testasimme tätä ja se toimi. Olisiko mahdollista, että viestit ovat tulleet silloin kun olet itse lähettänyt yksäriä? Yhtä aikaa tulleet helposti jää huomaamatta kun saapuneet kansion avaaminen viestin lähetyksen jälkeen kuittaa uudet viestit palkista pois.
mut mistä löydän linkit?
Deepred-teema ei toimi ainakaan Chromella (Windows 10). Se mm. viskoo osan avatareista ruudun vasemmasta reunasta oikealle ja keskittää ketjujen otsikot.Ohessa linkkasin kuvan miten hiiskatin rumaa jälkeä se tekee esim. tästä ketjusta.
Moro,juu, tuuman miten ton saisi kätevimmin korjattua. Nyt se siis näyttää viimeisemmät kommentit riippumatta siitä, onko niitä kenties samalle kuvalle useampia. Kun varmaankin olisi tarve näyttää yksi kuva korkeintaan kerran, viimeisimmän kommentin mukaan.Tutkaillaan..Rgds, Mörkö