Baarin kannatusmaksut
Ja vielä tarkennan tätä sillä, että monesti miesten on helpompi ymmärtää ero pelkällä seksillä ja suhteella.Pelkkä seksin harrastaminen ei tee suhteeksi mielestäni tai liity polyilyyn välttämättä, jälkimmäiset vaativat jo enemmän yhteistä sopimista ja puolin ja toisin kommunikointia kuin pelkkä friends with benefits touhu tai satunnainen seksi .Huomautan edelleen ettei tarkoitus ole yleistää vaan näin olen omalla kohdallani huomannut.
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 04.02.2018, 11:55Ja vielä tarkennan tätä sillä, että monesti miesten on helpompi ymmärtää ero pelkällä seksillä ja suhteella.Pelkkä seksin harrastaminen ei tee suhteeksi mielestäni tai liity polyilyyn välttämättä, jälkimmäiset vaativat jo enemmän yhteistä sopimista ja puolin ja toisin kommunikointia kuin pelkkä friends with benefits touhu tai satunnainen seksi .Huomautan edelleen ettei tarkoitus ole yleistää vaan näin olen omalla kohdallani huomannut.Tässä suhteessa ollaan eri linjoilla. En toki väitä, että jos kerran käy vähän peittoa heiluttamassa, niin heti ollaan suhteessa. Ei. Mutta etenkin FWB:n ollessa kyseessä, on kyseessä mielestäni jo jonkin sortin suhde. Kun ne kaverisuhteetkin on kuitenkin ihmissuhteita ja niissäkin mielestäni pätee se arvostuksen osoittaminen, mistä tuossa aikaisemmin kirjoitin. Tokihan varmasti primäärisuhteessa olevan on vaikeaa ehkä käsittää, että tuollainen FWB-suhde voi olla sille sinkkunaiselle tärkeäkin vaikka kyseessä ei ole mikään romanttinen konteksti. Vaan enemmänkin sellainen tarpeiden täyttäminen, you know... Läheisyys, kuulluksi ja huomatuksi tuleminen ja sen sellainen. Sellaiset asiat, joita ei ehkä parisuhteessa ollessa osaa edes kaivata, kun ovat jokapäiväisiä asioita. FWB:ssä mielestäni avainasemassa on sen toisen arvostus. Että sitten, kun homma loppuu, niin osataan käsitellä asiat oikein. Ettei tule kummallekaan (yhdellekään) osapuolelle hyväksikäytetty olo.
...on vaan hyvä, jos suhteet, jotka ei kestä suhteessaolijoiden halujen toteutumista, päättyy.Tietysti samaan aikaan kaikenlaisten suhteiden loppuun liittyy surua jne, ja harvoin se kivaa on, mutta jos mun kumppani on jonkun toisen kanssa onnellisempi, niin vaikka kirpaisee niin kyllä mä työskentelen sen ajatuksen kanssa, että haluan kumppanilleni ensisijaisesti onnellista elämää. Ei sen tarvi tulla mun kautta.
Eräässä elokuvassa sanottiin myös seuraavaa ja näin uskon myös:If you ever want something badly, let it go. If it comes back to you, then it's yours forever. If it doesn't, then it was never yours to begin with.Ei toista voi omistaa.
Mää oon aina ajatellu että on fwb ja sit fwbwf eli että fwb olis sellainen kevyt juttu ja sit toi toinen with feelings. Mutta tokihan sitä kaikkia kavereita täytyy kunnioittaa, ei kai se muuten kaveruutta voisi ollakaan? No tämä nyt vaan tämmöisenä sivupointtina tuli mieleen, ei välttis liity täysin aiheeseen.
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 04.02.2018, 17:41Eräässä elokuvassa sanottiin myös seuraavaa ja näin uskon myös:If you ever want something badly, let it go. If it comes back to you, then it's yours forever. If it doesn't, then it was never yours to begin with.Ei toista voi omistaa. Allekirjoitan tämän
--- Valtasuhteissa voi ruokkia sitä näkökulmaa, jossa mahdollisuus viettää aikaa domin tai masterin kanssa on etuoikeus, josta tulee nauttia aina kun siihen on mahdollisuus. Mitään kollektiivista oikeutta lähtökohtaisesti olla toisen kanssa ei synny. ---
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 06.02.2018, 08:15--- Valtasuhteissa voi ruokkia sitä näkökulmaa, jossa mahdollisuus viettää aikaa domin tai masterin kanssa on etuoikeus, josta tulee nauttia aina kun siihen on mahdollisuus. Mitään kollektiivista oikeutta lähtökohtaisesti olla toisen kanssa ei synny. ---Koska en ole varma, miten tämä on tarkoitus ymmärtää, niin ajattelin kysyä. Siis minulle tuo "aika domin kanssa on etuoikeus" näyttäytyy hyvin vahingollisena ajattelutapana. Siinä kohta pari alistuvaa kilvoittelee dominoivan suosiosta ja ajasta, ja heidän välilleen syntyy kilpailusuhde. Miten siis tarkoitit ja millä äänensävyllä?