Baarin kannatusmaksut
Mutta onko miehille ihan ok jos parkkipaikalla, kaupassa, hississä tai kuntosalilla ehdotellaan seksiä?
Miksi muut eivät koe asioita samoin kuin itse koen, se kun olisi niin kätevää? Hitsin ahdasmielisiä nuo muut, kun minä en saa haluamaani silloin ja sillä tavalla, kuin minä haluan.
-Treffiehdotus, johon ei tahdo suostua.-Vastaan otettu ihastuksen tunnustus, kun ihastus ei ole molemminpuolista.-Seksuaaliset kehut ja seksuaaliset ehdotukset.Aina kun nämä tilanteet tuntuvat hankalilta, se kertoo minusta siitä, ettei ole itse pystynyt käsittelemään aiheita omassa päässään valmiiksi.
Omasta mielestä ihmisen seksuaalisuus on aina "luonnollista" oli ihminen sinun mielestä tiukkapipoinen tai ei. Me itse määritämme mikä on luonnollista kenellekkin.
Tuohon edelliseen liittyy se, että aika harvoin palavereissa, kokouksissa etc. heitetään enää nykyisin kaksimielisiä heittoja tai läppää, jos paikalla on kummankin sukupuolen edustajia. Sellainen joka heittää, on vain moukka. Tai no, todennäköisesti syyllistyy myös seksuaaliseen häirintään (ainakin muualla). Sehän kun on nykyisin rikos, jonka tietää kaikki.
Vuosikausiin/-kymmeniin naisilla ei ole ollut enää mitenkään epäedullista (vrt. mies) olla aktissa miehen kanssa, vaikka se johtaisikin lisääntymiseen. Isä on aivan yhtä huoltajuusvelvoitettu kuin äitikin.
Mutta hieman ihmettelen tässä ketjussa tulleita ajatuksia. Aina voi sanoa ei. Jos se ei riitä, niin sitten jatkaa tarpeen mukaisesti.