Baarin kannatusmaksut
Minusta tuntui ikävältä kaverini takia. En tiedä miten hän koki asian. En myöskään kehdannut kysyä häneltä. Aihe on mielenkiintoinen, vaikka moni kokee kyselyni jotenkin sellaiseksi, että heidän tarvitsee puolustautua. Minulle on siis yhdentekevää mitä ihmiset tekevät. Itse en kuitenkaan alkaisi polysuhteeseen, koska en koe sitä minun jutuksi. Kiinnostaa kuitenkin kuulla kuinka polysuhteissa elävät toteuttavat suhdettaan?
Miksi sitten haalit kumppaneita? Mitä sitten käytät tekosyynä? Tarkenna. Kiitos!
En ymmärtänyt mitään tuosta sepustuksesta. Laajentunut sydän? Lääketieteellisesti?
Tietysti ymmärrän. Minäkin jaan aikaani monien ihmisten kanssa, mutta en parisuhteessa. En nyt ymmärrä mikä paikka? Puhutko nyt hierarkiasta?
Nainen sitten tuli joskus illalla kotiin ja meni suihkuun. Kertoi miehelleen käyvänsä pesemässä spermaisen pinppinsä
Ilman kumia käydään panemassa kenen kanssa tahansa? Mielestäni toi ei oo polyä vaan kostomentaliteettia.
Minusta tuntui ikävältä kaverini takia. En tiedä miten hän koki asian. En myöskään kehdannut kysyä häneltä.
En ole poly, koska oman käsitykseni mukaan polykuvioissa on enemmän tunnesidettä mukana (en toki oo kovin ekspertti näissä teemeissä, kuhan hiihdän omaa elämääni). Oma tilanteeni on avoin parisuhde. On siis lupa tapailla muitakin, ja saada erilaisia kokemuksia kuin mitä puolisolta saa. Mieluiten vakkareita, koska taudit jne. Säännöt on sovittu avauksen yhteydessä, sisältäen mm. sen, että kolmansia osapuolia ei tuoda yhteiseen kotiin. Ehkäpä tuttavillasi on avoin suhde,mutta säännöt jääneet miettimättä mikäli mustasukkaisuus on vahvasti läsnä.
Ps. Ihan turha mussuttaa että ”et ole vain tavannut sitä oikeaa”, olen ja montakin.
Huoh. Olen poly, koska yksi ihminen ei voi täyttää tarpeitani. Toiselta saan toisenlaisia juttuja ja toiselta toisenlaisia. Sen lisäksi vielä kavereita joita panen ja yksittäisiä kokemuksia parien tai ryhmien kanssa. Seksi ei minun elämässäni kuulu vain parisuhteeseen kahden ihmisen välille, kyse on nautinnosta ja hyvinvoinnista, myöskin niin minun kuin kumppaneidenkin. Eikö tarkoitus ole kuitenkin että kaikki olisivat onnellisia? Ei ole mustasukkaisuutta koska sävelet on selvät ja peli avointa. Ei mitään hämärähommia ja jos mustasukkaisuutta ilmenee siitä puhutaan ja asia korjataan. Ps. Ihan turha mussuttaa että ”et ole vain tavannut sitä oikeaa”, olen ja montakin.
itse tutustun välillä ihmisiin, jotka ovat kerta kaikkiaan ihania ja joiden kanssa haluan viettää aikaa ja joille toivon kaikkea hyvää. Jos joukkoon osuu vielä se, että kemiat pelaavat, niin parisuhdehan siitä syntyy ja sitten onkin jo pari suhdetta. Rakkaus on ihana asia eikä se jakamalla lopu. Aikaa sen sijaan on rajallisesti.