Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: King of hardcore - 11.12.2017, 13:59Miksi sitten haalit kumppaneita? Mitä sitten käytät tekosyynä? Tarkenna. Kiitos!Nyt alkoi kuulostaa vaan trollaukselta
Miksi sitten haalit kumppaneita? Mitä sitten käytät tekosyynä? Tarkenna. Kiitos!
En ota selvää onko King of hardcore trolli vai vaan hemmetin ylimielinen ihminen...
Lainaus käyttäjältä: King of hardcore - 11.12.2017, 13:59Miksi sitten haalit kumppaneita? Mitä sitten käytät tekosyynä? Tarkenna. Kiitos! olen samaa mieltä, mutta koska kyseinen aloitus sai mut vastaamaan niin jatkan huonosti muotoiltuun ja trollauksen tuoksuiseen jatkokysymykseen vastaamista. Eikä täällä muuten siirretä etäisyyden mitan päähän vastaajia, muutkuin ylläpidon toimesta (vinkvink), jonka jo ketjun aloittaja taitaakin omakohtaisesti tietää.Asiaan..eli en sellaisenaan "haali" kumppaneita, vaan satun omaamaan laajentuneen sydämen (olen myös laaja ihoinen ja iso keuhkoinen), minusta riittää jaossa useammallekkin, ja olen ilmeisesti hyvinkin onnistunut tämän toteuttamaan ja viestittämään myös läheisilleni.Polyys minussa ei ole valinta tai itselleni "sopivin vaihtoehto", vaan osa minua ja minussa aina ollutta persoonaa.. olen ollut myös yhden ihmisen kanssa suhteessa useamman vuoden, eikä se tehnyt minusta monoa, vaan polyys minussa oli siltikin olemassa.Jos haluat vaan mollata polyamoriaa, niin tee se verhoiltuna omaan mielipiteeseen tai omaan kokemukseen, yleisellä tasolla suosittelen kuitenkin tutkimaan asiaa enemmän, jopa wikipedian kautta löytyy aika kattavaa tietoa..Uusien ihmisten saapuminen foorumille on kivaa, mutta antaa helposti itsestään huonon kuvan jos kaikkia ja kaikkea "mollaten" yrittää astua..Ihmisille tulee helposti sellainen vertaus mieleen että paukahtaa sisään yhtä voimallisesti kuin se talven ensimmäinen lumihiutale, tosin se sulaa pois yhtä nopeasti..Mutta toivottavasti sait tästä nyt asiallisen vastauksen mieltäsi askarruttaneeseen kysymykseen?Nyt alkoi kuulostaa vaan trollaukselta
En ymmärtänyt mitään tuosta sepustuksesta. Laajentunut sydän? Lääketieteellisesti?
Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.
Lainaus käyttäjältä: King of hardcore - 11.12.2017, 14:51Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.Eikös silloin pitäisi kyetä ymmärtämään, että monen ihmisen kanssa voi jakaa aikaansa? Polyamorisissa suhteissa jokaisella lienee yleensä oma paikkansa.
Lainaus käyttäjältä: telle - 11.12.2017, 14:58Lainaus käyttäjältä: King of hardcore - 11.12.2017, 14:51Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.Eikös silloin pitäisi kyetä ymmärtämään, että monen ihmisen kanssa voi jakaa aikaansa? Polyamorisissa suhteissa jokaisella lienee yleensä oma paikkansa.Tietysti ymmärrän. Minäkin jaan aikaani monien ihmisten kanssa, mutta en parisuhteessa. En nyt ymmärrä mikä paikka? Puhutko nyt hierarkiasta?
Itse en koe tarvetta puolustautua. Kukin taaplaa tyylillään.ja niinkuin aiemmin mainitsin : ei polyamoria ole jokaisen "juttu".