Baarin kannatusmaksut
Huoh. Olen poly, koska yksi ihminen ei voi täyttää tarpeitani. Toiselta saan toisenlaia...
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 11.12.2017, 20:17Huoh. Olen poly, koska yksi ihminen ei voi täyttää tarpeitani. Toiselta saan toisenlaia...Tässä tämä "tarve" kauniisti kiteytyy, oisko ettei kyse lopulta olekaan "halusta rakastaa useita samaan aikaan"?! Monogamistina taas itse ajattelen: "yhden ihmisen täytyy täyttää kaikki tarpeeni, tai sitten ei ole mitään suhdetta, eli monta vajavaista kumppania eivät yhdessäkään kykene täyttämään tarpeitani..:/
Voi äsh, ette jaksais tuota iänikusta monot vs. polyt -nahistelua. Kummatkaan eivät elä tavallaan siksi etteivät pöljyyttään ymmärrä paremman päälle. Ei ne monot väitäkään, että kenenkään olis pakko kaikkeen heijän tähen taipua taikka kaikki unelmat täyttää, kokevat vain ettei mihinkään sellaiseen ole tarvetta mitä ei voi yhdessä toisen kanssa tehdä. Eikä polyt puolestaan paikkaile suhteittensa puutteita liimailemalla niitä yhteen epämääräisiksi pintapuolisiksi häkkyröiksi. Vissiinpä jokanen saa suhteensa solmia ihka omien tunteittensa ja tarpeittensa pohjalta, mitä varten siihen pitää kenenkään tulla kuvittelemaan tietävänsä paremmin.
Varmaan on sitten aika vaikeata, kun joku päivä se yksi monokumppani ei pystykään enää täyttämään kaikkia tarpeita...
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 12.12.2017, 16:32Varmaan on sitten aika vaikeata, kun joku päivä se yksi monokumppani ei pystykään enää täyttämään kaikkia tarpeita...Mikäs siinä on vaikeeta?! Sillon menee kumppani vaihtoon?! (Polypallos pitäs varmaan vaihtaa epäkelpoja vähän väliä.. Kun useampi muuttuja, "kun kerta alexioskin mieltä ettei sopivia löydy vaik ois polu..)
Joskus saattoi olla et omasta halusta eleli "selibaatis" vuosiakin.. Mutta koskaan ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia kumppanin löytämisen kanssa - jokaikiset "treffit" elämässäni ovat päätyneet vähintään 6kk enemmän tai vähemmän vakavaan tapailuun/suhteeseen.. Nyt kuitenkin elän suhteessa jonka jälkeen ei enää tule muita <3
Pippi.. Mä en vaihda enää, olen maalissa.. seuravaks meen monttuun balleteineni & muine ns. fetisseineni.Mun ei tartte, eikä horoni.. "Kiikkustuoli katsottuna".