Baarin kannatusmaksut
En näe, miksi psyykkinen ja fyysinen puoli olisivat eri asioita.Mieltä alistetaan kehon kautta ja kehoa ei voi alistaa vaikuttamatta mieleen.Turvasanasta ja sen käyttämisestä itsessään on riid..väit..keskustelu jo usein, joten ei siitä sen enempää.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 10.12.2017, 19:31En näe, miksi psyykkinen ja fyysinen puoli olisivat eri asioita.Mieltä alistetaan kehon kautta ja kehoa ei voi alistaa vaikuttamatta mieleen.Turvasanasta ja sen käyttämisestä itsessään on riid..väit..keskustelu jo usein, joten ei siitä sen enempää.Mieltä ei alisteta kehon kautta. Toki voi uhkailla kivulla, antaa paljonkin kipua ja näin "alistaa" kivun vastaanottajan. Itse en kuitenkaan näe, että tuo olisi alistumista. Se on tilanteesta pois pääsemistä. Eräänlaista neuvottelua. Alistuminen, minusta, tapahtuu kokonaisuudessaan psyykkisellä tasolla. Taitava Dominoiva inspiroi alistumaan. Hänen ei tarvitse käskeä, ei edes pyytää. Hän inspiroi. Asiat muuttuvat hiukan kun alistuva on myös masokisti. Silloin kivulla voi myös inspiroida. Mutta, pointtini. Mieltä ei alisteta kivun kautta. Mieli alistetaan toisen mielen avulla. Kunnioituksella. Arvostuksella. Välittämisellä.
Mulle on aina ollut ihan selvää, että myös psyykkisen puolen asiat on ihan täysi syy pistää peli hetkeksi tai kokonaan poikki. Sen ainoan kerran, kun olen halunnut keskeyttää koko session, syynä on ollut jostain kumpuava hätä. Olen siinä mielessä vähän naiivi, että yllätyin edes kysymystä, puhutaanko näistä asioista yhtä paljon.Mulle on tosin vaan sanottu, että nää on sun turvasanat, ja käytä näitä jos tuntuu pahalta ja haluat tauon. Ei kukaan oo erikseen määritellyt että millä tavalla musta tarvii tuntua pahalta, että on oikeus käyttää turvasanaa. Paha olo on paha olo, oli se sitten henkistä tai fyysistä. Eikä dominoiva tai sadisti voi mitenkään tietää, että toisella on paha olo, jos se toinen ei sitä kerro.