Kirjoittaja Aihe: Suupallo?  (Luettu 7145 kertaa)

subneito

Suupallo?
« : 04.12.2017, 21:01 »
Hei,
subneito esittäytyy. Löysin foorumille viime kesänä oltuani jonkun aikaa kiinnostunut alistumisesta. Aika pian minut löysi hyvä Master ja hänen opastuksessaan olen saanut nautinnollisesti perehtyä alistumiseen ym.

Nyt minulle on kokeiltu suupalloa pari kertaa ja haluaisin kysyä teiltä, onko muilla vastaavaa ongelmaa että pallon pois ottamisen jälkeen suu jää auki? Leuat jäävät lukkoon enkä saa itse suuta kiinni. Onneksi Herrani osaa kyllä vapauttaa minut tuosta lukosta, mutta onkohan mitään keinoa millä sitä lukkoa voisi estää? Pallo on pieni.

D79Mies

• Baarikärpänen
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Suupallo?
« Vastaus #1 : 04.12.2017, 22:01 »
Kuulemma et ole ainoa. Kokeile pienempää palloa.

Sama sukka ei sovi kaikkien jalkaan. Ota rennosti.  :)

ofelia

« Vastaus #2 : 04.12.2017, 22:03 »
Taitaa valitettavasti olla rakenteellinen ominaisuus jolle ei paljoa voi tehdä. Itselleni on käynyt sama hammaslääkärissä  ;D

King of hardcore

• Vieras
« Vastaus #3 : 04.12.2017, 22:04 »
Leukalukko on seurausta liiallisesta leukaluiden lihasten venymisestä. Kannattaa kokeilla suukapulaa, mutta siinäkin on omat miinuksensa. Minulle tuli liian voimakkaasta puremisesta halkeamia hampaisiin :(

brahma

• Baarikärpänen
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
« Vastaus #4 : 04.12.2017, 22:09 »
Kokeilla pienempää palloa, mutta tuo voi olla ongelma leukaperissä, että pallogägiä tai jotain tiukalle vedettyä kuolainta ei pysty käyttään...

Itse taas olen juuri hankkinut isompia pallogägejä rapakon takaa, kun ei täältä euroopan puolelta oikein löytynyt isompaa kuin se 52mm...

Mutta jos gägiä haluaa, niin koeta mitenkä ihosi reagoi, esim ilmastointi teippiin... tai sähköteippiin, jota saa myös 5cm leveänä. Sillä sitten päänympäri, niin teippi pysyy paremmin paikallansa.

Ja jos sitten haluaa fiilistellä ja saada hyviä kuvia, niin sitten on "3M:n kirurgi teippi" (microfoam tape) helkutin kuvauksellinen, mutta perhanan kallista...

KingDom

• Vieras
« Vastaus #5 : 05.12.2017, 08:04 »
Leukalukko tarkoittaa sitä että leukanivelet menee pois sijoiltaan, tuskin sen kannattaa antaa tapahtua jatkuvasti, voi tulla ongelmia myöhemmin kun nivelsiteet löystyy. Kannattaa miettiä jotain pallottelun tilalle.

CRPulse

• Vieras
« Vastaus #6 : 05.12.2017, 09:22 »
Itsellä oli nuorempana vaiva että leuat jäivät niinikään auki kun esim. työskenteli pidemmän aikaa asennossa jossa pää oli taakse, ja katse ns. kattoon (refleksin omaisesti ja huomaamatta itselläni suu jäi helpoati raolleen ja auki jännitteisenä) Sitten kun homman lopetti ja laski pään oli tosiaan yllätys -leuat ei toimineet!!??
Ilmeisesti leukasi jännittyvät, koita liikutella leukojasi jos kerran gägi ei ole niin suuri että leuat ovat sitä kautta venytetyt äärimmilleen ja lukko seurausta tuosta "puutumisesta" ....

momoi36

• Vieras
« Vastaus #7 : 05.12.2017, 09:39 »
Feeel ya, minäkään en voi pallogäge pitää kun pelkään että jää leuat lukkoon. Riski on, hammaslääkäri kertoi, ja olen huomioinut sen myös sessioissa. Openmouthgagejakaan en pidä kuin max 15-20min, leuat on jäykät sen ajan jälkeen mutta eivät jää vielä lukkoon. Pallogägien tilalta on dog bone mallinen gägi ja mikään ei voita vanhaa kunnon jesaria.. :P

punasiipi

• Vieras
« Vastaus #8 : 05.12.2017, 10:13 »
Yks aika hauska ohut gägi on kanssa.. mitens sen selittäis... kaks kumppareilla päädyistä yhteen niputettua ohutta tikkua, joiden väliin jää kieli. Ne on ehkä 15cm pitkät. Se nipistää kielestä kivasti, ja enemmän silloin jos yrittää vetää kieltä takaisin suun sisään :)

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #9 : 05.12.2017, 12:24 »
Ei hätää, gageja on paljon eri mallisia.
Pienisuisen kannattaa suunnata katseensa kiinanmaalle. Ali Expressistä olen saanut harvinaisen piskuisia pallogägejä. Palloja on myös pehmeitä purtavia. Jos haluaa että sen on ehdottomasti oltava pallo, eikä mikään muu muoto käy.

Toy

• Asiakas
  • **
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
« Vastaus #10 : 05.12.2017, 12:44 »
Sopivan pieni gagi tai joku muu suuta tukkimaan hakusessa täälläkin. Leukojen kanssa riittää ongelmia muutenkin.

Mitään Ali Expressiltä tilattua kiinanihmettä en kyllä uskaltaisi ottaa suuhuni. Niissä voi olla ihan mitä raskasmetalleja ja muita myrkkyjä tahansa.

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #11 : 05.12.2017, 12:48 »
Suomenkin seksikaupoissa myytävät lelut tehdään kiinassa, eikä niitä mikään taho valvo :).

Jos haluaa eurooppalaisen laatutuotteen, niin Mc Hurtilla on ainakin saatavilla erikokoisia palloja.

Tahiti

• Vieras
« Vastaus #12 : 05.12.2017, 13:22 »
Meillä on käytössä tästä syystä Antishopin valikoimista löytyvä suukapula (kotimaista nahkaa). Pelkään tosi paljon, että leuat jumittuu auki vaikka niin ei ole koskaan käynytkään. Tykkäisin kovasti rengasgägistä muuten.  :(

Mites muuten jos leuat jumittuvatkin auki, miten ne saa takaisin paikoilleen?

Von

• Baarikärpänen
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
« Vastaus #13 : 05.12.2017, 16:19 »
Mites muuten jos leuat jumittuvatkin auki, miten ne saa takaisin paikoilleen?

Mulla on muutaman kerran jumittanut (haukotellessa!). Leukaa sivusuunnassa heiluttamalla, ihan leuan omilla lihaksilla, lukko aukeaa ja alkaa taas suu käydä normaalisti. Ekalla kertaa sitä pelästyy, mut ei moisen takia kannata gägejä vältellä.

hermit

• Vieras
« Vastaus #14 : 05.12.2017, 16:36 »
Riski on, hammaslääkäri kertoi, ja olen huomioinut sen myös sessioissa.

Mistäs kyseinen hammaslääkäri löytyykään, jolle voi avautua näistä harrastuksista? :D

No joo tottakai voi puhua näistä...omalääkärille...Mutta lisäksi voi tulla myös päänsärkyä tästä jos joutuu vielä päätä taivuttamaan. Haitannee verenkiertoa jossain niskahartiaseudulla.