Kirjoittaja Aihe: Seksitön sessiosuhde..onko sellainen mahdollista?  (Luettu 8146 kertaa)

Icebug85

• Vieras
Onko sellainen yleistä tai ollenkaan mahdollista (muualla kuin maksullisella Dommelle), että olisi pelkästään sessiointia ilman perinteistä panemista?
 Haluaisin itse sellaisen sessiointisuhteen, että vain minua pannaan (ja tässä tarkoitan sträppäämistä)

Mielestäni tämä sopii omiin preferensseihin koska tyttöily on se juttu mulle :)

Tästä vapaita mielipiteitä?

Icebug85

• Vieras
Vs: Seksitön sessiosuhde..onko sellainen mahdollista?
« Vastaus #1 : 02.12.2017, 21:33 »
Tarkennuksena, että omasta näkökulmasta kysymys on tarkoitettu dominoiville naisille mutta tämä keskustelulanka on kyllä vapaa hyödynnettäväksi

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #2 : 02.12.2017, 21:42 »
Kyllä mä uskon että tällaiset suhteet on täysin mahdollisia. Itse olen kokenut sitomissessioita, joissa on korkeintaan suudeltu kevyesti ja ne ovat olleet erittäin nautinnollisia, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Siihen en osaa ottaa kantaa, miten sträppääminen sopii kuvioon, mutta se on varmasti täysin ihmis- ja suhdekohtaista. Mutta veikkaan että seksittömässä suhteessa ei panna ketään.

Kelpie

• Vieras
« Vastaus #3 : 02.12.2017, 21:57 »
Varmasti mahdollista.
Sträppärillä pystyy vielä erottamaan itsensä siitä toisesta henkilöstä tunnetasolla.

Omissa sessioissani ei välttämättä ole yhdyntää lainkaan, ainakaan kaikkien kanssa eikä joka kerta.

Tämä näin yleisesti, ei suunnattu Icebugiin  ;D

Icebug85

• Vieras
« Vastaus #4 : 02.12.2017, 22:11 »
Kiitos jo alkuun näkemyksistä  :)

Minä oon vain ajatellut, että koska tyttöily on se joka ehkä eniten kiinnostaa ja oman näkemykseni mukaan siihen ei oikein sovi perinteinen "normaali" yhdyntä minua dominoivan naisen kanssa...hän sitten toki saa "yhtyä" minuun sträppärillään (sträppäämistä en tässä kysymyksessä laske perinteiseksi seksiksi)

Onkohan tämä varmasti nyt riittävän monimutkainen ymmärrettäväksi  ;D

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #5 : 02.12.2017, 22:19 »
Straponilla paneminen on kyllä mielestäni seksiä siinä missä penetraatiokin.
Vai tarkoittiko Icebug orgasmitonta sessiota.
Mutta joo, seksitön sessio, tietysti. Bdsm antaa valtavat mahdollisuudet erilaisiin variaatioihin.
Sessiot voi joskus olla vaikkapa housut jalassa-tilanteita. Genitaaleihin ei kosketa missään vaiheessa.

Tyttöilyyn voi kuulua myös seksi. Päinvastoin kuin Icebug ajattelee. Mielipiteitä monenlaisia.
Asioista voi ja täytyy sopia ennen leikkiin lähtemistä.

Icebug85

• Vieras
« Vastaus #6 : 02.12.2017, 22:29 »

Tyttöilyyn voi kuulua myös seksi. Päinvastoin kuin Icebug ajattelee. Mielipiteitä monenlaisia.
Asioista voi ja täytyy sopia ennen leikkiin lähtemistä.

Tiedän toki, että tyttöilyyn voi kuulua myös siksi (millä siis tarkoitan "normaalia" yhdyntää)  En siis tarkoittanut, että se ei siihen voisi kuulua..tarkennettakoon nyt tähän. Tämä kysymys ei siis ole mitenkään yleiseltä kannalta

Oma mielipiteeni vain on, että sessiosuhde olisi sellainen jossa ei olisi perinteistä yhdyntää mutta toki suuseksi voi olla mukana niin, että olen antavana osapuolena Dommen niin määrätessä.

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #7 : 02.12.2017, 22:34 »
Mahdollista? Itselläni ei muita mahdollisuuksia oikein olekaan. Sessiosuhteisiini ei sisälly panemista. Mua ei panna, ikinä. Mä panen, en sträppää (toistaiseksi) mutta fistaan ja sauvon ja sormeilen. Valta on mulla. On se seksiä sille vastaanottajalle ja tietyllä tavalla mullekin vaikkei genitaalista.
Sessiot on seksiä. Mutta jos seksi tarkoittaa perinteistä ” mies panee naista” -niin sellaista se ei mun kanssa ole.
Ei tämä kylmää tosin ole. Olen jälkihoidossa hyvinkin hellä ja huolehtiva, pussaan, kosketan, halin, silitän ja hipsutan. Mutta sessiossa oon sadisti. Tuotan kipua, en anna pillua.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #8 : 02.12.2017, 22:38 »
Komppaan TFY:tä.

Tässä v 2014 aloitetussa ketjussa puhutaan seksittömästä sessiosta.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8728.msg261431#msg261431

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #9 : 02.12.2017, 22:44 »
Mahdollista? Itselläni ei muita mahdollisuuksia oikein olekaan. Sessiosuhteisiini ei sisälly panemista. Mua ei panna, ikinä. Mä panen, en sträppää (toistaiseksi) mutta fistaan ja sauvon ja sormeilen. Valta on mulla. On se seksiä sille vastaanottajalle ja tietyllä tavalla mullekin vaikkei genitaalista.
Sessiot on seksiä. Mutta jos seksi tarkoittaa perinteistä ” mies panee naista” -niin sellaista se ei mun kanssa ole.

+1

Yleisesti: Tässä seksittömässä sessiossa lähtökohta olisi, että pitäisi ensin määritellä, että mikä on seksiä ja se riippuu sitten taas aika paljon vastaajasta.

Jos esimerkiksi mulle sanoo, että seksitön sessio niin itse yhdistän sen sessioon, jossa ei ole MITÄÄN penetraatiota mihinkään suuntaan. Sträppääminen on penetraatiota.
Uskoisin, että suurin osa sträpin operoijista mieltää tämän seksiksi.

Nick

• Vieras
« Vastaus #10 : 02.12.2017, 22:59 »
Suhteesta en tiedä mutta joskus on jotain piiskattu tai muulla tavoin kiusattu ilman että on kohteeseen penetroiduttu tai käytetty omaan laukeamiseen. Jyrkän seksitöntä. Ehkä.

Tuhmarouva

• Vieras
« Vastaus #11 : 02.12.2017, 22:59 »
Tyhmä kysymys (tai siis en tajunnut kai edes aloittajan kysymystä) Mitä on seksi??? Tarvitseeko aina määritellä kaikki? Se, mistä ennen sessiota sovitaan, on se juttu. Noi jälkisöpöilyt on sitten asia erikseen. Tärkeintä kai on se, että molemmat/useammat sessioon osallistuvat saavat sitä, mitä toivovat.
P.S. Itse toivon ( ja saan) ykköseen ja kakkoseen, jossain järjestyksessä ja mieluiten molempiin samaan aikaan :love:

Icebug85

• Vieras
« Vastaus #12 : 02.12.2017, 23:05 »
Ehkä muotoilin kysymyksen vaikeaselkoisesti mutta TFY kuitenkin löysi sen ydinsanoman mitä hain.

Mä siis tarkoitin kysymyksessä seksillä penetraatiota jonka en ITSE koe kuuluvan tyttöilysessioon. Tämä on siis oma mielipide eikä sitä pidä lähteä yleistymään

Mutta TFY:n kommentti :love:

Kelpie

• Vieras
« Vastaus #13 : 02.12.2017, 23:06 »
Otsikko muotoon: Penetraatio subiin sträppärillä, ei subin kikkelillä-sessiosuhde..onko sellainen mahdollista?
Ei tarvitse enää kiukutella termeistä  ;D

Icebug85

• Vieras
« Vastaus #14 : 02.12.2017, 23:13 »
Otsikko muotoon: Penetraatio subiin sträppärillä, ei subin kikkelillä-sessiosuhde..onko sellainen mahdollista?
Ei tarvitse enää kiukutella termeistä  ;D
Se pitäisi varmaan piirtää ja sittenkin sen voi tulkita toisin kuin tarkoitan  ;D

Mutta yritän tarkentaa: siis sessio jossa minä subina/tyttöilijänä en työnny pippelillä Dommen pimppaan.. 8)