Baarin kannatusmaksut
Jee, huomenna alkaa . Ruokaa jos miettii niin varmaan autenttisuuden puolesta pärjää pitkälle sillä kun muistaa, ettei Amerikkaa oltu vielä löydetty (ei siis esim.tomaattia ja perunaa) ja kahvia tai skumppaa ei oltu vielä keksitty
Lainaus käyttäjältä: Stylos - 30.08.2018, 18:08Jee, huomenna alkaa . Ruokaa jos miettii niin varmaan autenttisuuden puolesta pärjää pitkälle sillä kun muistaa, ettei Amerikkaa oltu vielä löydetty (ei siis esim.tomaattia ja perunaa) ja kahvia tai skumppaa ei oltu vielä keksitty Kahvia?!? Voi kyllä!!! Kahvi keksittiin...ööö...tuotaaa...kahvia...niin siis... noh! Mä voin juoda sitä kahvia salaa keittiön puolella suoraan pannusta, niin te muut ette näe!
Lainaus käyttäjältä: Selina - 30.08.2018, 18:37Lainaus käyttäjältä: Stylos - 30.08.2018, 18:08Jee, huomenna alkaa . Ruokaa jos miettii niin varmaan autenttisuuden puolesta pärjää pitkälle sillä kun muistaa, ettei Amerikkaa oltu vielä löydetty (ei siis esim.tomaattia ja perunaa) ja kahvia tai skumppaa ei oltu vielä keksitty Kahvia?!? Voi kyllä!!! Kahvi keksittiin...ööö...tuotaaa...kahvia...niin siis... noh! Mä voin juoda sitä kahvia salaa keittiön puolella suoraan pannusta, niin te muut ette näe! Noniin! Siinähän se tuli! Tai siis näinhän mä just sanoin (en vaan kirjottanut sitä tänne)! Emm...pitää siis vaan pohjalaisen viikingin lomassa välillä leikkiä arabia, niin kaikki on perusteltua. Hyvä.Nuo mainiot arabit keittelivät ensimmäiset sumpit jo 1100-luvulla nykyisen Jemenin alueella. On hyvinkin mahdollista, että tieto tästä ja muutama säkillinen paahdettuja papuja saavuttaa Härkälinnan huomiseen mennessä. :-)