Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 28.11.2017, 14:17Ja, koska viime kerrasta tuli sanomista (ainakin muilta kinkyiltä) niin huomautetaan vielä tähänkin ketjuun:Jättäkää ne piiskat, gägit, hienoimmat fetissikuteenne ja muut selvästi pervoutta julistavat asiat kotia/reppuun. Baarissa on muitakin ihmisiä ja se, että joku huiskii piiskalla keskellä baaria ei ole hyväksyttävää käytöstä muita miittailijoita ajatellen. Kaikille ei ole ihan se ja sama, jos joku seurueesta selvästi pervoilee. Kiitos kivasta miitistä kivalle seurueelle! Toivoisin tuleviin miitteihin huomaavaisuutta yllä mainitun asian suhteen, vaikka tuossa ei erikseen mainitakaan köysiä.
Ja, koska viime kerrasta tuli sanomista (ainakin muilta kinkyiltä) niin huomautetaan vielä tähänkin ketjuun:Jättäkää ne piiskat, gägit, hienoimmat fetissikuteenne ja muut selvästi pervoutta julistavat asiat kotia/reppuun. Baarissa on muitakin ihmisiä ja se, että joku huiskii piiskalla keskellä baaria ei ole hyväksyttävää käytöstä muita miittailijoita ajatellen. Kaikille ei ole ihan se ja sama, jos joku seurueesta selvästi pervoilee.
Lainaus käyttäjältä: poisongrrrll - 17.12.2017, 01:31Lainaus käyttäjältä: Galesi - 28.11.2017, 14:17Ja, koska viime kerrasta tuli sanomista (ainakin muilta kinkyiltä) niin huomautetaan vielä tähänkin ketjuun:Jättäkää ne piiskat, gägit, hienoimmat fetissikuteenne ja muut selvästi pervoutta julistavat asiat kotia/reppuun. Baarissa on muitakin ihmisiä ja se, että joku huiskii piiskalla keskellä baaria ei ole hyväksyttävää käytöstä muita miittailijoita ajatellen. Kaikille ei ole ihan se ja sama, jos joku seurueesta selvästi pervoilee. Kiitos kivasta miitistä kivalle seurueelle! Toivoisin tuleviin miitteihin huomaavaisuutta yllä mainitun asian suhteen, vaikka tuossa ei erikseen mainitakaan köysiä. Joo, ei kielletty erikseen köysiä ja köysiä on kyllä jokusen kerran miiteissä näkynyt. Ei välttämättä se ihan ideaalisin paikka moiselle tuo tila ellei sitten mene jonnekin peränurkkaan moista toteuttamaan siinä vaiheessa, kun baari on about tyhjä. Nyt tosiaan turhan keskellä kaikkia ja aika aikaisin ja osa porukasta kävi minulle asiasta sanomassa.Köysittely loppui kyllä, kun kävin asiasta mainitsemassa ja viesti selvästi meni perille.
Kiitos asiaan puuttumisesta! Mietin noin yleisemmin, että onko näille miitille määritelty jotain turvallisemman tilan periaatteita (tuon julkisen leikin ja muiden miittiläisten outtaamisen lisäksi) tai onko joku järjestäjäpoppoo, jonka puoleen voi kääntyä, jos kohtaa jotain ikävää miitissä. Oon ymmärtänyt, et näillä miiteillä ei olis mitään varsinaista järjestävää tahoa. Vaan et sinä Galesi oot ennemmin koollekutsuja, tms?
Apuva.. Mitähän siellä oikein on tapahtunut, kun tälläistä kohua saa osakseen..Jos baarin henkilökunnalla ei ole mitään syrjässä tapahtuvaa PIENIMUOTOISTA sitomista vastaan, niin silloin sen pitäisi olla tarpeeksi huomaamatonta myös muille kinkyille..Itse olen yhden kerran pienimuotoisesti ja huomaamattomasti nurkassa istuvaa sitonut, kysyttyäni siihen ensin virallisen tahon luvan. Jos nyt ihan kaikki kinkyys halutaan poistaa, johon saattaa siis kuulua kaulapannat, pienet nipistelyt, kynsien kuljettelu iho alueilla, noin muutaman mainitakseni, niin onkohan enää niin montaa paikalla?Myöskin pitäisi kai leimaantumisen peloissaan miettiä mm sitä, että esim baaritiskillä henkilökunnan olen ainakin kerran kuullut vanilja kyselylle vastaavan, että siksi niin täyttä kun on varattu: "jollekkin kinky porukalle".Omilla toimillani ei alkoholilla ole osuutta asiaan.Olen paljon "rajumpaa toimintaa" nähnyt tavallisena baari iltana "tavallisten vaniljoiden " joukossa. Pahoittelut jos minä tai joku muu olemalla oma itsensä, on pahoittanut jonkun mielen miitissä(jossa siis en viime kerralla ollut)