Äänestys

Oletko löytänyt seuraa Bdsmbaarista?

Olen
En ole
Binäärinen monivalinta on sortoa

Kirjoittaja Aihe: Oletko löytänyt seuraa Bdsmbaarista?  (Luettu 18754 kertaa)

Von

• Baarikärpänen
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Oletko löytänyt seuraa Bdsmbaarista?
« : 19.11.2017, 13:27 »
Liittyen henkiin heränneeseen ketjuun: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7365.0

Lily

Vs: Oletko löytänyt seuraa Bdsmbaarista?
« Vastaus #1 : 19.11.2017, 13:48 »
Kyllä olen..
Tällä hetkellä voimassa olevat suhteeni, sekä epäsuhteeni, ovat jollakin tavalla liitoksissa tähän saittiin, tai ainakin minimissään johonkin tapahtumaan, johon olen todennäköisimmin ajautunut täältä saamani tiedon ansiosta.
Se miten seuranhaku tätä kautta tuottaisi tulosta, on omakohtaisesti ainakin ollut pitkälti kiinni avoimesta mielestä, ja halukkuudesta tutustua ihmisiin, vaikka he eivät välttämättä 100 prosenttisesti vastaakkaan "hakuani".
En ole etsinyt elämänkumppania, sellaista tuskin koskaan lähdenkään hakemaan,  tupsahtaa jos tupsahtaa

Qumma

« Vastaus #2 : 19.11.2017, 15:45 »
Muutaman ystävän, paljon kavereita, jokunen idiootti. Eli saldo plussan puolella :)

Conf

« Vastaus #3 : 19.11.2017, 15:55 »
Kyllä olen..
Tällä hetkellä voimassa olevat suhteeni, sekä epäsuhteeni, ovat jollakin tavalla liitoksissa tähän saittiin, tai ainakin minimissään johonkin tapahtumaan, johon olen todennäköisimmin ajautunut täältä saamani tiedon ansiosta.
Se miten seuranhaku tätä kautta tuottaisi tulosta, on omakohtaisesti ainakin ollut pitkälti kiinni avoimesta mielestä, ja halukkuudesta tutustua ihmisiin, vaikka he eivät a

Mikä on epäsuhde??

Kyllä olen löytäny seuraa mitä erilaisimpiin tarpeisiin.

Lily

« Vastaus #4 : 19.11.2017, 15:58 »
Epäsuhde on sellainen missä ollaan vähän niinku suhteessa, mutta olosuhteiden pakosta tai syystä tai toisesta ei sitteskään ihan ollakkaan..
En mä oletakkaan kenenkään ymmärtävän varsinkaan näin päätöntä selostusta, saatikka nimikettä, mutta näillä mennään.
Ja mä oon kaiken lisäks niin onnellinen mun epäsuhteista  :love:

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #5 : 19.11.2017, 16:23 »
Epäsuhde  :love: :love: :love: Tämä ilmaisu jäi nyt kyllä minullekkin käyttöön  ;D Ja juu, itse kysymykseen vastaukseksi kylläpä vain.

Apollyon

• Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #6 : 19.11.2017, 16:27 »
Joo ja ei. Sessiointiin/suhteeseen ei seuraa ole ollut haussakaan, mutta mutta juttuseuraa kylläkin.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #7 : 19.11.2017, 16:35 »
On täältä löytynyt sessioseuraa ja uusia ystäviä :) Vakavampaa juttua ei ole löytynyt.. vielä  >:D

armadillo

• V.I.P.
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
« Vastaus #8 : 19.11.2017, 16:43 »
Onhan täältä löytynyt niin kavereita ja köysiharjoituskumppaneita, kuin sessioseuraakin. Vakavampaankin juttuun olis ollut aineksia, mutta valitettavasti oma elämäntilanne ei sillä hetkellä antanut myöten.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #9 : 19.11.2017, 17:07 »
Olen.  :love:

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #10 : 19.11.2017, 17:59 »
Kavereita, malleja, sessioseuraa, elämäni merkityksellisimmän parisuhteen.  :love:
Avoimin mielin kun on liikenteessä ja tunkee itseään vähän kaikkialle, niin koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Siten löytyi tuo seksisuhteesta lähtenyt parisuhde.
Ilmotkin on toiminut, löytynyt sessioseuraa ja se kesäkullikin. ;D

emi~

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.11.2017, 18:09 »
Toistaiseksi en ole mitään pysyvämpää tai isompaa. Ihmetyttää kun jotkut ajattelevat naisten löytävän täältä seuraa tuosta noin vain, suit sait. Mutta en silti ole toivoton, ettenkö voisi löytää. Kiinnostavia ilmoja kyllä tulee, joihin tekisi mieli vastata, mutta oma tämän hetkinen sijainti vaan rajaa ne lähes olemattomiin. Joten ehkä vielä joku päivä lykästää :)

Ansku

• Vieras
« Vastaus #12 : 19.11.2017, 18:13 »
Kavereita, mun poitsut  :love: ja ennen kaikkea, itseni. Joskus meinasin laittaa deitti-ilmon domin hausta, mutta ehkäpä on parempi olla täppäämättä räpyläänsä siihen rämeeseen. :D

Colestramus

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
« Vastaus #13 : 19.11.2017, 18:14 »
Kavereita on löytynyt. Sessio seuraa en olekaan edes hakenut kunnolla. Ei ole ollut tarvetta tai leikit on ollu enemmän rajalla, bloodlayta johon on vaikeampi löytää seuraa.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #14 : 19.11.2017, 18:20 »
En ole löytänyt enkä ajatellut löytääkkään. En juurikaan tee alotteita niin hyvin harvassa ovat he kenet edes voisin löytää  :). Mut on löytänyt jokunen ihana subitytteli mutta oon koittanut vaikeuttaa uusien ihanuuksien lähentelyjä  8).

Ens tai seuraavana vuonna löydän tarpeen vaatiessa helposti seuraa tai helpotan itseni löytämistä.