Baarin kannatusmaksut
Sitten vielä päälle oma seksuaalisuus mikä on jotenkin yllättänyt minut. Ensin olin niin varma että pidän vain sidottuna olemisesta mutta nyt se ei tuota mitään nautintoa; sellaisen "tässäks mä nyt vaan lojun?" olon riivaamana mikä on todellinen turnoff. Jotain puuttuu, tarviin jotain lisää, jotain enemmän. Vähän niin kuin ajaisin kokoajan vararenkaalla...
Kuinka normaalia on kriiseily? Miten toimitte jos kriisipaniikki iskee?
Itse juon viskillä kalsarikännit ja palaan LOTR-elokuvien avulla takaisin oman minuuteni juurille ja koitan rauhoittaa itseni ja antaa itselleni aikaa. Nämä jutut vaativat oman aikansa.
Ainakin mulle kompromissi ei oo kirosana, se on pitkän suhteen mahdollistaja. Toki jos vielä onnistuu liittämään siihen avoimen liiton ja/tai polymeiningin, niin vielä parempi. Sen verran monenlaisia seksuaalisia kiinnostuksenkohteita on, etten oikeastaan edes odota pääseväni kaikkea toteuttamaan säännöllisesti tai edes kokeilemaan, joten ainakin tällä hetkellä pystyn hyvin jättämään osan sivuun. Tyytyväisyys elämään kokonaisuutena kun muodostuu niin monista asioista. Taitaa olla omalla kohdalla niin että ikä ja kokemus vaikuttaa, nuorempana olin ehdottomampi ja pistin aika helposti suhteen poikki jos en ollut seksielämäämme tyytyväinen. Nyt ajattelen ennemminkin niin että odotan enemmän itseltäni kuin toiselta. Vähän myöhäisherännäinen siis
Olen tavannut upeita ihmisiä jotka ovat luonteeltaan juuri kuin minulle veistettyjä mutta seksuaalisesti homma ei toimi halutulla tavalla. Ja sama toisin päin; vaikka seksuaaliset kiinnostukset olisivat kuin vastaus rukoukseen jos hän ei ole luonteeltaan click, viisarini ei vain värähdä.
Yritän seistä peilin edessä pohtimassa sitä mistä sitä pitäisi luopua jotta homma olisi realistinen? Vai tarviiko? Ja jos joistain vaatimuksista kannattaa luopua niin mistä aloitetaan karsiminen? Aloitanko omista kriteereistä ja odotuksista? Vai siitä mitä kumppanin pitäisi olla joko seksuaalisesti tai sitten seksuaalisuutensa ulkopuolella? Voiko sitä oppia olemaan tarvitsematta jotain?
Jos seksi ei kiinnosta tai tuota nautintoa tarvis tietää onko vika fyysinen vaiko korvien välissä.