Baarin kannatusmaksut
Olen tässä miettinyt töiden hakemista, kun pääsen yliopistoon Turussa. Olen miettinyt, että olisiko se järkevä idea hakea töitä erotiikkaliikkeestä. Mielestäni se voisi olla mahtava ja opettavainen työkokemus. Pääsisin tutustumaan ihmisiin, jotka olisivat ehkä avoimempia erotiikka-asioista ja saattaisin kuulla heiltä vinkkejä (aloittelija kun olen). Haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne asiaan. Hyviä ja huonoja puolia.
Lainaus käyttäjältä: momo - 18.11.2017, 12:25Olen tässä miettinyt töiden hakemista, kun pääsen yliopistoon Turussa. Olen miettinyt, että olisiko se järkevä idea hakea töitä erotiikkaliikkeestä. Mielestäni se voisi olla mahtava ja opettavainen työkokemus. Pääsisin tutustumaan ihmisiin, jotka olisivat ehkä avoimempia erotiikka-asioista ja saattaisin kuulla heiltä vinkkejä (aloittelija kun olen). Haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne asiaan. Hyviä ja huonoja puolia.Erotiikkaliikkeet alkavat olemaan katoava luonnonvara, ja monet asiakkaat kyllä varmaan odottaisivat kuulevansa siltä myyjältä vinkkejä eikä toisin päin. Todennäköisesti tulee kyllä enemmän (törkeitä) ehdotteluja vastenmielistä vanhoiltä äijiltä kuin syvällistä keskustelua. Opintoalasta riippuen työ erotiikkaliikkeessä ei välttämättä ole sitä mitä haluaa CV:hen kirjoittaa ekaa oikeaa työpaikkaa hakiessa.Vinkkien ja kokemusten suhteen varmaan esim Turun Baletin toimintaan osallistumienn on huomattavasti antoisampaa.