Baarin kannatusmaksut
Summa summarum, pikkuisiakin on moneen junaan, ja varmaan on niitä huonosti käyttäytyviäkin. Ei kaikki pikkuiset kuitenkaan ole hirveän brättejä, kyllä me osataan käyttäytyä.
En vain keksi mitään ärsyttävämpää, kuin omien rajojen ja käyttäytymisen täydellisen ylilyönnin jossain yleisessä tilanteessa, kuten miitissä. Tökitään, tullaan iholle, hypitään pöydille jne. En vain yksinkertaisesti pidä siitä.
Lainaus käyttäjältä: mimmu_ - 12.11.2017, 23:20 En vain keksi mitään ärsyttävämpää, kuin omien rajojen ja käyttäytymisen täydellisen ylilyönnin jossain yleisessä tilanteessa, kuten miitissä. Tökitään, tullaan iholle, hypitään pöydille jne. En vain yksinkertaisesti pidä siitä.Kivahan se varmasti on heitellä epämääräisiä syytöksiä miten "pikkuiset" hyppii pöydillä ja tökkii suunnilleen jokaisen tiellensä osuvan silmät puhki. Eikös se miittikoodisto muutenkin kiellä puhumasta niistä tapahtumista ulkopuolisille, joten tällä varjolla syytösten esittäjä varmaan kieltäytyy myös kertomasta että kuka ja missä näin on tehnyt ettei vahingossakaan saada kuulla toista puolta tarinasta. Tuo toiminta kuulostaa minusta ihan helvetin oudolta enkä välttämättä ymmärrä onko sillä kamalasti tekemistä pikkuisuuden kanssa.
Uskon näillä puheilla, että joku pikkuiseksi itsensä mieltävä on joskus käyttäytynyt huonosti miitissä. Mutta jos yksi ihminen, pikkuinen, nainen, merkonomi, palkanlaskija, lumilautailija, kissanomistaja ja punapää käyttäytyy huonosti, se ei välttämättä tarkoita että kaikki ryhmät joihin hän kuuluu ovat taipuvaisia samanlaiseen käytökseen.
Sanana se on minullekin henkilökohtaisesti tärkeä, vaikka minulle se Pikkuisuus 1.0 liittyykin enemmän seksuaaliseen ageplayhin.
. "Pidä minut kurissa, leiki minulla, mutta älä riko minua. Naura minulle ja minun kanssani, mutta älä loukkaa. Jos minulla menee yli - laita minut ruotuun. Kun minulla on paha olla, ota minut syliin. En aina jaksa olla iso, koska saan sitä tehdä riittämiin. Anna minun heittäytyä ja antaa toisen kantaa vastuu välillä. Osoita minulle, että olet luottamuksesi arvoinen." Tämä on se viesti, jonka olen pikkuisten käytöksestä lukenut rivien välistä. En tiedä kuinka pieleen se voi mennä. Mutta tietty leikkisyys ja huumori ja muistutus toisen pienuudesta ja särkyvyydestä näiden vaarallistenkin leikkien äärellä on varmaan monille tarpeen. Täällä, jos missä, pitäisi olla tilaa meille kaikille. Isommille ja pienemmille. Jos on ahdasta, otan mielelläni yhden pikkuisen hetkeksi syliin