Baarin kannatusmaksut
- Voiko sadomasokismi edistää mielenterveyttä?Kyllä.- Onko järkkyvä mieli & sadomasokismi vaarallinen yhdistelmä?On-Kuinka paljon itse mietitte ns. terveitä rajoja?Tällä hetkellä vointi on erittäin hyvä enkä koe että on tarvetta. Myös kumppaniin suhde kunnossa. Jos tilanne olisi toinen niin todennäköisesti miettisin todella paljon, näillä tiedoilla jotka minulla nyt on, aikaisemmin en olisi miettinyt ja siitä olisi syntynyt ongelmia.- Milloin olet mennyt liian pitkälle ja voiko sillä olla peruuttamaton vaikutus omaan psyykeeseen?En sadomasokismissa onneksi koskaan, olisi ollut aivan varmasti. Vanlijasuhteissa joskus kun olin huonossa kunnossa olin vaarallisen holtiton. On ollut vaikutusta, mutta onneksi ei mitään vakavaa. Ei ole jäänyt traumoja, jossain määrin kontrolli pelasi, mutta olisi voinut käydä todella pahasti.-Huolettaako sinua millainen vaikutus sadomasokismilla voi pahimmallaan olla?Ei tällä hetkellä, mutta kyllä jos henkilö ei ole tasapainossa.-Onko sadomasokismi vain yksi mielenterveyshäiriöstä?Mielestäni ei, mutta en ole tarpeeksi perehtynyt vastatakseni perustellusti. Tämä vain mutu.
Vierastan vähän sitä, että aloittaja vain kysyy, eikä vastaa omia ajatuksiaan aiheeseen.