Baarin kannatusmaksut
Pikkuisten huone 22-00? vai koko ajan? Saattaa olla pyrkimys tulla pikkuisen kanssa, mutta ans kattoo ny
Minä ja dom tulossa! Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen?
Lainaus käyttäjältä: Persilja - 26.11.2017, 18:40Minä ja dom tulossa! Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? Täällä ei ole dresscodea, joten pukeutuminen on vapaata.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 26.11.2017, 20:06Lainaus käyttäjältä: Persilja - 26.11.2017, 18:40Minä ja dom tulossa! Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? Täällä ei ole dresscodea, joten pukeutuminen on vapaata.Onko se jopa pakollista?
Lainaus käyttäjältä: tiikki - 26.11.2017, 20:19Lainaus käyttäjältä: Pip - 26.11.2017, 20:06Lainaus käyttäjältä: Persilja - 26.11.2017, 18:40Minä ja dom tulossa! Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? Täällä ei ole dresscodea, joten pukeutuminen on vapaata.Onko se jopa pakollista?Ravintolalainsäädännöllä mennään, niin genitaalit täytyy olla peitettynä.