Baarin kannatusmaksut
Yleensä itse tykkään hieman tunnustellen ja rauhallisesti aloittaa sessiot uuden Domin kanssa, eli ei välttämättä aluksi mitään hardcoreimpia juttuja. Toisaalta jos molemmista siltä tuntuu ja luottamusta ja kemiaa on, niin miksei vois mennä vähän rytinällä suoraan asiaan.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 05.11.2017, 20:42Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 16:42D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.Ihan kuriositeettinä, mitä tarkoitat D/s-sessiolla?Sessio, jossa on mukana valtaelementti. Itse en koe puhdasta s&m-sessiota tai köysittelyä sellaiseksi, jossa olisi valtaelementti mukana. Helpostihan valtaelementin saa mukaan vaikkapa käskyttämällä tai sitten nöyryyttämällä. Kipu, ja sen antaminen masokistille tai toisen sitominen eivät minulle ole D/s:ää.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 16:42D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.Ihan kuriositeettinä, mitä tarkoitat D/s-sessiolla?
D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 23:22Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 05.11.2017, 20:42Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 16:42D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.Ihan kuriositeettinä, mitä tarkoitat D/s-sessiolla?Sessio, jossa on mukana valtaelementti. Itse en koe puhdasta s&m-sessiota tai köysittelyä sellaiseksi, jossa olisi valtaelementti mukana. Helpostihan valtaelementin saa mukaan vaikkapa käskyttämällä tai sitten nöyryyttämällä. Kipu, ja sen antaminen masokistille tai toisen sitominen eivät minulle ole D/s:ää.Öööö tuota, kyllähän köysittelyyn saa helposti valtaelementin, jos sidottava ei tule ostoslistan kanssa jota puuhapete vain toteuttaa onneissaan...taikka kyseessä ei ole virkkailut että näytetään ihqulta.
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.11.2017, 09:23Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 23:22Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 05.11.2017, 20:42Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 16:42D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.Ihan kuriositeettinä, mitä tarkoitat D/s-sessiolla?Sessio, jossa on mukana valtaelementti. Itse en koe puhdasta s&m-sessiota tai köysittelyä sellaiseksi, jossa olisi valtaelementti mukana. Helpostihan valtaelementin saa mukaan vaikkapa käskyttämällä tai sitten nöyryyttämällä. Kipu, ja sen antaminen masokistille tai toisen sitominen eivät minulle ole D/s:ää.Öööö tuota, kyllähän köysittelyyn saa helposti valtaelementin, jos sidottava ei tule ostoslistan kanssa jota puuhapete vain toteuttaa onneissaan...taikka kyseessä ei ole virkkailut että näytetään ihqulta.Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Ms. M sanoi vain, että on vaikea vastaanottaa nöyryyttämistä ja käskyttämistä ihmiseltä, joka on hermostunut ja jonka kehonkieli kertoo, että iiippis, oot aika jännä. Aika tavallista ekoissa sessioissa tai aloittelijoilla, veikkaan, ihmisiä kun ollaan.
Lainaus käyttäjältä: Dariane - 06.11.2017, 10:25Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.11.2017, 09:23Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 23:22Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 05.11.2017, 20:42Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2017, 16:42D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.Ihan kuriositeettinä, mitä tarkoitat D/s-sessiolla?Sessio, jossa on mukana valtaelementti. Itse en koe puhdasta s&m-sessiota tai köysittelyä sellaiseksi, jossa olisi valtaelementti mukana. Helpostihan valtaelementin saa mukaan vaikkapa käskyttämällä tai sitten nöyryyttämällä. Kipu, ja sen antaminen masokistille tai toisen sitominen eivät minulle ole D/s:ää.Öööö tuota, kyllähän köysittelyyn saa helposti valtaelementin, jos sidottava ei tule ostoslistan kanssa jota puuhapete vain toteuttaa onneissaan...taikka kyseessä ei ole virkkailut että näytetään ihqulta.Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Ms. M sanoi vain, että on vaikea vastaanottaa nöyryyttämistä ja käskyttämistä ihmiseltä, joka on hermostunut ja jonka kehonkieli kertoo, että iiippis, oot aika jännä. Aika tavallista ekoissa sessioissa tai aloittelijoilla, veikkaan, ihmisiä kun ollaan.Vastasin vain tuohon ettei köysittelyssä olisi mukana valtaelementtiä, myös sinun kannattaa opetella lukemaan, eikä olettamaan asioita oman rajallisen kokemuspiirisi kautta.
Onko ensimmäinen kerta varovasti tunnustellen (en tarkoita vanilijajuttuja) kevyesti alistaen vai heti täysillä, luottaen kyllä subi sitä "tukaania" huutelee kun yli alkaa mennä?