Baarin kannatusmaksut
Aiheesta ei mitään kovin luotettavaa tutkimusta tunnu löytyvän, joten parempi on mutuilla ja se onkin paljon hauskempaa kuin jotkut netistä kaivetut tutkimusviitteet, joita kukaan ei lue. Sitäpaitsi aiheesta kuin aiheesta saa tehtyä tutkimuksia, jotka kumoavat toinen toisensa.
Lainaus käyttäjältä: Rotikka - 30.10.2017, 14:59Aiheesta ei mitään kovin luotettavaa tutkimusta tunnu löytyvän, joten parempi on mutuilla ja se onkin paljon hauskempaa kuin jotkut netistä kaivetut tutkimusviitteet, joita kukaan ei lue. Sitäpaitsi aiheesta kuin aiheesta saa tehtyä tutkimuksia, jotka kumoavat toinen toisensa.Toivottavasti et koskaan joudu käyttämään mitään lääkettä, koska nehän on valmistettu toisensa kumoavien tutkimusten perusteella ja ovat siten kehnompia kuin mutu-rohdot.
Terapiamaasturi on hyvä sana Bondage on parasta terapiaa stressaantuneelle. Ainakin minulle
vapaa-ajan harrastusporukoihin tuntuu joskus vain kertyvän ihmisiä joilla on mielenterveysongelmia tai tavallista enemmän haasteita elämänhallinnassa. Ihmiset joilla on elämä enemmän tasapainossa eivät ehkä koe tällaista porukkaa omanaan ja hakevat seuransa muualta, jolloin ilmiö vai vahvistuu. Tähän olen törmännyt useammassa ns. normaalissa harrastusporukassa, eniten varmaan lemmikkiharrastajien piireistä.
Tiedä sitten, ovatko oikeasti yleisempiä, mutta kyllä niitä melko paljon enemmän tuntuu olevan kuin mitä ns. vaniljakavereillani on. Uskon kyllä, että myös joku vaniljainen tärkeä ihmiseni kertoisi minulle, mikäli hänellä olisi mt-ongelmaa. Tämä siis minun tuntumani asiaan enkä tarkoita sitä, että se olisi koko tai ainoa totuus.
Täysin tervettä ihmistähän ei olekaan, jos joku sellainen väittää olevansa, pitäis vain tutkia lisää