Baarin kannatusmaksut
Sitä päivää odotelles kun netti-addiktio julistetaan sairaudeks..
Lainaus käyttäjältä: CRPulse - 27.10.2017, 01:11 Sitä päivää odotelles kun netti-addiktio julistetaan sairaudeks.. Kyllähän kaikki riippuvuudet ovat sairauksia ja niihin voi saada vieroitushoitoa. Esimerkiksi Kiinassa on iso bisnes erilaiset vieroitushoitolat jossa teinejä yritetään saada pois nettiriippuvuudesta. Välillä sellaiset paikat ovat nousseet otsikoihin kun teinejä on kohdeltu liiankin ankarasti niissä - on tullut pahoinpitelyjä jopa kuolemaan asti ja itsemurhia.Esimerkki:https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005326157.html
Notta ei asiat unohtuis, kertaus ei ole pahiteeksi...
...En tiedä onko yhteyttä bdsm jutuilla ja masennuksella, mutta ymmärrän sen.että voi helpommin "ajautua" näihin. Otetaan Heavy Metal musiikki esimerkkinä, ei ole yllättävää että kyseinen tyyli ja kulttuuri puhuttelee enemmän heitä, joilla on vaikeuksia elämässä. Tiedän että se puhutteli minua...
Itselläni on masennus ongelmana ja unen kanssa myös. En tiedä onko yhteyttä bdsm jutuilla ja masennuksella, mutta ymmärrän sen.että voi helpommin "ajautua" näihin. Otetaan Heavy Metal musiikki esimerkkinä, ei ole yllättävää että kyseinen tyyli ja kulttuuri puhuttelee enemmän heitä, joilla on vaikeuksia elämässä. Tiedän että se puhutteli minua. Kun löysin bdsm puolen itsestäni, kävin läpi todella synkkiä aikoja, joten on vaikea uskoa etteikö yhteyttä näillä olisi, ainakin minun kohdallani.
Olen kuullut sellaisen urbaanilegendan, että miehet ovat hakeneet vapautusta armeijasta sadomasokismin takia ennen vuotta 2011
Tuo aloittajan kysymys "ovatko mt-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?" Miksi ne olisivat?
On myös tutkimuksia, joiden mukaan BDSM-piireissä mielenterveysongelmat on *vähemmän* yleisiä kuin vaniljojen parissa.