Baarin kannatusmaksut
Maryn kuvailemaan nappien vertailuun en ole ainakaan miiteissä törmännyt. Ehkä Suomen Chicagossa on vähä eri meno senkin asian suhteen?
Lainaus käyttäjältä: vila - 25.10.2017, 12:15Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 25.10.2017, 11:23Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?Inhoan käsitettä "narsistiset piirteet", koska se leima voidaan lyödä kenen tahansa otsaan koska tahansa. Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä puolestaan BDSM ihan tunnetusti vetää puoleensa, koska D/s:ssa kyse on vallasta ja täällä löytyy heikon itsetunnon omaavia palvelunhaluisia ihmisiä (eli täydellisiä lähteitä). Narsisteillahan kaikessa on aina kyse vallasta ja ylemmyydestä. Minä luulen, että oikeat narsistit eivät löydy sieltä "en tiedä mitä teen"-osastosta vaan jostain ihan muualta. Kun on skenessä ihailijoita ja maine niin on turvassa. Kaikkein vaarallisimmat narsistihan ovat riittävän älykkäitä kyetäkseen luomaan itselleen verhon, jonka avulla kykenevät uskottelemaan monille olevansa "parhaimpia ja luotettavampia" tyyppejä ikinä. Ne uhrit sitten vain katoavat takavasemmalle nuolemaan haavojaan tai syyttelemään itseään.Tottahan tuo, että kuka tahansa (maallikko) voi leimata kenet tahansa narsistisia piirteitä omaavaksi, tai vaikka suoraan narsistiksi, toinen asia sitten kuinka paljon sille haluaa antaa painoarvoa.Narsistituus ihan persoonallisuushäiriönä mahtaa sitten olla vakava mielenterveyden sairaus, ja siitä kärsivillä sitten huomattaviakin oireita, jotka tekevät heistä melkoisen vaarallisiakin käytökseltään, esimerkiksi juuri tässäkin skenessä, kuten totesitkin. Moniin mt-ongelmiin sitten taas liittyy juurikin narsistisia piirteitä, jotka voivat vaikuttaa mm. käytökseen erilaisissa yhteisöissä.OT: en usko, että kovin moni terveydenhuoltoalan ammattilainen käy miiteissä ja bileissä varsinaisesti diagnosointimielessä, samoin kuin harvat skeneläiset myöskään (toivottavasti) tulevat tapaamisiin kyselemään apua ensisijaisesti terveydellisiin ongelmiinsa.Itse en ainakaan menisi leegojani esittelemään, jos miiteissä hammashuoltoalan ihmisiin törmään
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 25.10.2017, 11:23Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?Inhoan käsitettä "narsistiset piirteet", koska se leima voidaan lyödä kenen tahansa otsaan koska tahansa. Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä puolestaan BDSM ihan tunnetusti vetää puoleensa, koska D/s:ssa kyse on vallasta ja täällä löytyy heikon itsetunnon omaavia palvelunhaluisia ihmisiä (eli täydellisiä lähteitä). Narsisteillahan kaikessa on aina kyse vallasta ja ylemmyydestä. Minä luulen, että oikeat narsistit eivät löydy sieltä "en tiedä mitä teen"-osastosta vaan jostain ihan muualta. Kun on skenessä ihailijoita ja maine niin on turvassa. Kaikkein vaarallisimmat narsistihan ovat riittävän älykkäitä kyetäkseen luomaan itselleen verhon, jonka avulla kykenevät uskottelemaan monille olevansa "parhaimpia ja luotettavampia" tyyppejä ikinä. Ne uhrit sitten vain katoavat takavasemmalle nuolemaan haavojaan tai syyttelemään itseään.
Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 25.10.2017, 14:40Lainaus käyttäjältä: vila - 25.10.2017, 12:15Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 25.10.2017, 11:23Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?Inhoan käsitettä "narsistiset piirteet", koska se leima voidaan lyödä kenen tahansa otsaan koska tahansa. Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä puolestaan BDSM ihan tunnetusti vetää puoleensa, koska D/s:ssa kyse on vallasta ja täällä löytyy heikon itsetunnon omaavia palvelunhaluisia ihmisiä (eli täydellisiä lähteitä). Narsisteillahan kaikessa on aina kyse vallasta ja ylemmyydestä. Minä luulen, että oikeat narsistit eivät löydy sieltä "en tiedä mitä teen"-osastosta vaan jostain ihan muualta. Kun on skenessä ihailijoita ja maine niin on turvassa. Kaikkein vaarallisimmat narsistihan ovat riittävän älykkäitä kyetäkseen luomaan itselleen verhon, jonka avulla kykenevät uskottelemaan monille olevansa "parhaimpia ja luotettavampia" tyyppejä ikinä. Ne uhrit sitten vain katoavat takavasemmalle nuolemaan haavojaan tai syyttelemään itseään.Tottahan tuo, että kuka tahansa (maallikko) voi leimata kenet tahansa narsistisia piirteitä omaavaksi, tai vaikka suoraan narsistiksi, toinen asia sitten kuinka paljon sille haluaa antaa painoarvoa.Narsistituus ihan persoonallisuushäiriönä mahtaa sitten olla vakava mielenterveyden sairaus, ja siitä kärsivillä sitten huomattaviakin oireita, jotka tekevät heistä melkoisen vaarallisiakin käytökseltään, esimerkiksi juuri tässäkin skenessä, kuten totesitkin. Moniin mt-ongelmiin sitten taas liittyy juurikin narsistisia piirteitä, jotka voivat vaikuttaa mm. käytökseen erilaisissa yhteisöissä.OT: en usko, että kovin moni terveydenhuoltoalan ammattilainen käy miiteissä ja bileissä varsinaisesti diagnosointimielessä, samoin kuin harvat skeneläiset myöskään (toivottavasti) tulevat tapaamisiin kyselemään apua ensisijaisesti terveydellisiin ongelmiinsa.Itse en ainakaan menisi leegojani esittelemään, jos miiteissä hammashuoltoalan ihmisiin törmään Narsismi (diagnosoitu) eroaa muista mielenterveyden sairauksista siten, ettei siihen ole lääkitystä, eikä todistetusti toimivaa parannuskeinoa. Voikin siis kysyä, onko narsistinen persoonallisuushäiriö sairaus? Tietenkin narsisti (se oikeasti diagnosoitu jälleen kerran) voi sairastuttaa ihmisiä ympärillään sekä psyykkisesti että fyysisesti. Narsistisen persoonallisuushäiriön ytimessä on kyvyttömyys tuntea empatiaa. Aiheesta löytyy useita luotettavina pidettyjä tutkimustuloksia ja -raportteja, tämä ei ole mutuilua. Mielestäni narsistisesta persoonallisuushäiriöstä olisi hyvä keskustella erikseen, jotta varsinaiselle aiheelle jää enemmän tilaa?
Lainaus käyttäjältä: bunni - 25.10.2017, 18:00Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 25.10.2017, 14:40Lainaus käyttäjältä: vila - 25.10.2017, 12:15Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 25.10.2017, 11:23Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?Inhoan käsitettä "narsistiset piirteet", koska se leima voidaan lyödä kenen tahansa otsaan koska tahansa. Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä puolestaan BDSM ihan tunnetusti vetää puoleensa, koska D/s:ssa kyse on vallasta ja täällä löytyy heikon itsetunnon omaavia palvelunhaluisia ihmisiä (eli täydellisiä lähteitä). Narsisteillahan kaikessa on aina kyse vallasta ja ylemmyydestä. Minä luulen, että oikeat narsistit eivät löydy sieltä "en tiedä mitä teen"-osastosta vaan jostain ihan muualta. Kun on skenessä ihailijoita ja maine niin on turvassa. Kaikkein vaarallisimmat narsistihan ovat riittävän älykkäitä kyetäkseen luomaan itselleen verhon, jonka avulla kykenevät uskottelemaan monille olevansa "parhaimpia ja luotettavampia" tyyppejä ikinä. Ne uhrit sitten vain katoavat takavasemmalle nuolemaan haavojaan tai syyttelemään itseään.Tottahan tuo, että kuka tahansa (maallikko) voi leimata kenet tahansa narsistisia piirteitä omaavaksi, tai vaikka suoraan narsistiksi, toinen asia sitten kuinka paljon sille haluaa antaa painoarvoa.Narsistituus ihan persoonallisuushäiriönä mahtaa sitten olla vakava mielenterveyden sairaus, ja siitä kärsivillä sitten huomattaviakin oireita, jotka tekevät heistä melkoisen vaarallisiakin käytökseltään, esimerkiksi juuri tässäkin skenessä, kuten totesitkin. Moniin mt-ongelmiin sitten taas liittyy juurikin narsistisia piirteitä, jotka voivat vaikuttaa mm. käytökseen erilaisissa yhteisöissä.OT: en usko, että kovin moni terveydenhuoltoalan ammattilainen käy miiteissä ja bileissä varsinaisesti diagnosointimielessä, samoin kuin harvat skeneläiset myöskään (toivottavasti) tulevat tapaamisiin kyselemään apua ensisijaisesti terveydellisiin ongelmiinsa.Itse en ainakaan menisi leegojani esittelemään, jos miiteissä hammashuoltoalan ihmisiin törmään Narsismi (diagnosoitu) eroaa muista mielenterveyden sairauksista siten, ettei siihen ole lääkitystä, eikä todistetusti toimivaa parannuskeinoa. Voikin siis kysyä, onko narsistinen persoonallisuushäiriö sairaus? Tietenkin narsisti (se oikeasti diagnosoitu jälleen kerran) voi sairastuttaa ihmisiä ympärillään sekä psyykkisesti että fyysisesti. Narsistisen persoonallisuushäiriön ytimessä on kyvyttömyys tuntea empatiaa. Aiheesta löytyy useita luotettavina pidettyjä tutkimustuloksia ja -raportteja, tämä ei ole mutuilua. Mielestäni narsistisesta persoonallisuushäiriöstä olisi hyvä keskustella erikseen, jotta varsinaiselle aiheelle jää enemmän tilaa?Minä olen taas oppinut että narsismi on itse asiassa helppo hoitaa, mutta ongelma on se että narsistit eivät hakeudu hoitoon sillä hehän eivät myönnä että heissä on jotain vikaa. En nyt mene vannomaan että näin on, mutta oli kyllä aika luotettava taho joka ko koulutuksen veti.
Huomattavaa on, että monia sairauksia on diagnosoitu ristiin. Maasta ja ajankohdasta riippuen voi narsisti saada diagnoosin aspergeristä tai epävakaasta persoonallisuudesta.
Minä olen taas oppinut että narsismi on itse asiassa helppo hoitaa, mutta ongelma on se että narsistit eivät hakeudu hoitoon sillä hehän eivät myönnä että heissä on jotain vikaa. En nyt mene vannomaan että näin on, mutta oli kyllä aika luotettava taho joka ko koulutuksen veti.
Yksi näkökulma toki että jos ihmisellä menee mielenterveyden suhteen kaikki hyvin, hän yleensä pärjää paremmin elämässä muutenkin. Ja jos on esim. hyväpalkkaisessa työssä tai muuten korkeassa asemassa, ei hän välttämättä halua "pilata hyvää mainettaan" ai aiheuttaa asiattomia juoruja esiintymällä kinky-yhteisöissä. Hän rajoittaa kinkyleikkinsä omaan kotiinsa.Jos olet mielenterveysongelmainen ja/tai köyhä, niin on vähemmän menetettävää. On jo muita asioita mitä hävetä, niin että seksiasioista kertominen on aika pieni häpeä siihen verrattuna.
On ihan kivaa olla terve narsisti ilman persoonallisuushäiriöö
Vila: ei se ollut mikään vitsi kun kyllä meitäkin on Tutki vaikka intternettiä