Kirjoittaja Aihe: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 26.10. 18.00  (Luettu 1399 kertaa)

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Pätäng, vekarat! Kalenteria tuossa tutkailin ja Tapahtumat ja menovinkit- osastoa, ja arvatkaahan mitä siitä taas seurasi. No miittiketjuhan se siitä seurasi. Tämän siitä saa, kun erehtyy asioita tekemään.

Minä nyt päätin, että otetaan reippaasti tuo torstai taas ja mennään Kaksioon pitämään miittiä. Jos se ei vaikka pysykään pitämättä.
Otetaan alotusajankohdaksi tuommonen 18.00, ja jatketaan siitä sitte etiäpäin, miten nyt sattuu kenestäkin tuntumaan. Saa saapua ennen tahi jälkeen tuon kuuden, miten nyt sattuu tuntumaan. Lähtiäkin saa ihan heti kun siltä tuntuu.

Siltä varalta, että joku ei vielä tarkalleen tiiä mitenkä saapua paikan päälle, niin minäpä kertaan:

Aleksanterinkatu 33, ravintola 2H+K, valkkaatta sen vihiriän oven ja siitä baaritiskin ohi ihan perimmäiseen nurkkapöytään asti. Siellä on taas lauma eriasteisen puheliaita pervoja, mutta ei niitä pelätä tarvihe, kysymättä ei purra kettään.


Ja vanha kunnon Pirivuohi tuolta huutelee, että se aikoo pakkautua minun reppuun torstaina ja kököttää pöyällä miitin aikana.
Että tämmöstä olis taas luvassa. Nähhäänpä torstaina.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1882
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 26.10. 18.00
« Vastaus #1 : 26.10.2017, 17:34 »
Kulkeeko linkat tällä kelillä? Tarttee kokeilla...

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 26.10. 18.00
« Vastaus #2 : 26.10.2017, 18:14 »
Kulkeeko linkat tällä kelillä? Tarttee kokeilla...

Kulkee ne!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2263
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 26.10. 18.00
« Vastaus #3 : 26.10.2017, 18:50 »
Muahahaha, mää oon sittenki täällä! Kohta syödään valkosipulia  >:D