Baarin kannatusmaksut
Mä en ole mikään "hötyhiha", paremminkin kukkakeppi.. mutta ikinä en vielä kinkypiireis oo joutunu vääntään enempää " siinä vaihees kun ulkopuoliset ovat alkaneet tuleen subini iholle joka ollut sidottu/puolustuskyvytön.. Ollaan katsottu hetki, juteltu "voiko, onko ok et joku runkkari koskee-- jos ei niin sana aina tehonnu.. " Mielenkiintoista ois nähdä mitä sitten tapahtuu jos sanaa ei kunnioiteta... nim. Torpedolle töitä
Suurinosa ihmisistä ei ahdistele elämänsä aikana ketään.
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 22.10.2017, 17:53Suurinosa ihmisistä ei ahdistele elämänsä aikana ketään.Ehkä tulkitsen kommentin väärin, mutta tuo on kyllä ihan tuubaa.Suurin osa ihmisistä on jossain kohtaa ollut totaalisia ihmisperseitä. Se ei tarkoita, että suurin osa ihmisistä olisi ihmisperseitä, ainoastaan, että melkeinpä kaikki ovat joskus käyttäytyneet melko paskasti.Melkein kaikki ovat joskus käyttäytyneet tavalla, jonka on ahdistelua. Melkein kaikki ovat sitä joskus kokeneet. Somekamppanja ei tätä muuta, mutta jos se saa jonkun miettimään omaa olemistaan niin hemmetin hyvä juttu, silläkin riskillä, että jonkun mielestä se on tyhmäpäiden kampanja.
Aivan vila. Entä nämä kinkysuhteet, D/s-suhteet.Voiko sub odottaa Dommeltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.Tai voiko Domme odottaa subiltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.Entä jos maskuliini sub ottaa askelia takavasemmalle ja jättää D:n hoitamaan oman ahdistelu/häirintätilanteesta poispääsyn yksin. Voiko subilta edes odottaa sitä, että hän puolustaa Dommeaan. Kaipa nämä ovat suhdekohtaisia. Kuka pystyy mihin.
Toivoisin itse näin miehenä että ei keskitytä vain naisiin kohdistuvaan ahdisteluun, vaan ongelmiin yleisesti. Olen huomannut että aika paljon katsotaan läpi sormien miesten ahdistelua.
Löytyykö ketään jota ei olis ahdisteltu ikinä ?Tuskin monia ja hekään ei vaan muista sitä
Kuka seksuaalihäiritsemään minua. Sellaiseen olisi tarvetta.