Baarin kannatusmaksut
D tekee asioita oman nautintonsa vuoksi ja minä olen "uhri" tai orja tai objekti. Jos maksan siitä niin silloin minä olen herra ja D on palveluksessani, jäätävä turnoff. Olen myös niin vanhanaikainen, että uskon romanttiseen kahden ihmisen väliseen rakkauteen ja siksi maksullinen tuntuisi todella kylmältä.
Ihan ot na tuli mieleen.. Millaset mahtaa suomes olla "maksulliset (esim.devicebondageen/sex&submission/hardtied tyyliseen sessioon) naissubimarkkinat"?!
Lainaus käyttäjältä: CRPulse - 20.10.2017, 14:55Ihan ot na tuli mieleen.. Millaset mahtaa suomes olla "maksulliset (esim.devicebondageen/sex&submission/hardtied tyyliseen sessioon) naissubimarkkinat"?!Subi-palvelujen myyminen on hyvin riskialtista. Pitäisi luottaa asiakkaisiin, ettei sessio mene siihen että maksu-subi sidotaan johonkin kiinni tai hakataan puolustuskyvyttömäksi, ja sitten hävitään maksamatta paikalta.
Subi-palvelujen myyminen on hyvin riskialtista. Pitäisi luottaa asiakkaisiin, ettei sessio mene siihen että maksu-subi sidotaan johonkin kiinni tai hakataan puolustuskyvyttömäksi, ja sitten hävitään maksamatta paikalta.
Samat riskit on aina noissa palveluissa mutta aika harvoin noissa fyysistä uhkaa on vaikka osa asiakkaista on iljettäviä olemukseltaan ja käytökseltään Jos sovittuja asioita rikotaan niin kyseessä on raiskaus niin ei tuon takia subit sen huonommassa turvassa ole kuin dominat tai normi ”opiskelijatytöt” Muutamien ”ex-opiskelijan” kanssa on tullut tuosta juteltua
Jos sovittuja asioita rikotaan niin kyseessä on raiskaus niin ei tuon takia subit sen huonommassa turvassa ole kuin dominat tai normi ”opiskelijatytöt”
CR:n mainitsemia kovemman luokan subisessioita en kyllä usko kenenkään ammattilaisen toteuttavan ,vaan yleensä homma on aika kevyttä. Mutta toisaalta, mitäpä ei tässä maailmassa sais jos tarpeeksi maksaa.