Baarin kannatusmaksut
Miksi on poliittisesti korrektia haukkua nättiä/hoikkaa/kaunista... pinnalliseksi, vittumaiseksi, kylmäksi, itsekkääksi, ylpeäksi ja tyhmäksi? Termit; kiva, symppis, ystävällinen, sisäisesti kaunis ja älykäs on varattu ilmeisesti vain rumille ja lihaville. Ja jos muuta uskaltaa sanoa, voi painua suoraan helvettiin.
*hymy* arvasin, että provosoiva kärjistykseni otetaan henkilökohtaisesti moniltakin eri tahoilta. Ei, ei ollut tarkoitettu piikiksi ketään/keitään kohtaan. Ainoastaan kärjistys asiassa, joka on mennyt ihan off-topiciksi ap. aloitukseen nähden.Tortut on hyviä, samoin piparit, varsinkin homejuuston kera. Olkaamme kaikki kauniita sisäisesti, ulkoisesti sekä muiltakin puolilta. Tip tap, tip tap, tipetipe tip tap, tip tip tap.
Lainaus käyttäjältä: Linnanneito - 02.12.2011, 15:01*hymy* arvasin, että provosoiva kärjistykseni otetaan henkilökohtaisesti moniltakin eri tahoilta. Ei, ei ollut tarkoitettu piikiksi ketään/keitään kohtaan. Ainoastaan kärjistys asiassa, joka on mennyt ihan off-topiciksi ap. aloitukseen nähden.Tortut on hyviä, samoin piparit, varsinkin homejuuston kera. Olkaamme kaikki kauniita sisäisesti, ulkoisesti sekä muiltakin puolilta. Tip tap, tip tap, tipetipe tip tap, tip tip tap.MInusta tuo kärjistys osui muutenkin huonoon osa-alueeseen. Siksi siitä vähän hernettä vedinkin nokkaani. En itseni vuoksi, vaan niiden mallien, jotka minulla on ollut kunnia sitoa. Varsin yleinen mielipide taitaa olla, että sitoja odottaa "palkkiopiparia" sidonnan jälkeen. En tiedä, mikä muilla kunniallisilla sitojilla on mielipide, tai kokemus, mutta minulle se ei kuulu toimintatapoihini.
Miksi on poliittisesti korrektia haukkua nättiä/hoikkaa/kaunista... pinnalliseksi, vittumaiseksi, kylmäksi, itsekkääksi, ylpeäksi ja tyhmäksi?
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/
Lainaus käyttäjältä: Leccare - 02.12.2011, 18:16Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.12.2011, 12:48Lainaus käyttäjältä: Leccare - 02.12.2011, 18:16Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty...tai jopa äänestä näkemättä sinua.
Mä olen aiheuttanut kovettumisen miehelle pelkällä äänelläni, siis ilman tuhmien puhumista, joten en ymmärrä miksei naisetkin vois kostua. On tainnut itsellenikin käydä joskus niin.
Lainaus käyttäjältä: Herra_Jack - 03.12.2011, 14:03Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.12.2011, 12:48Lainaus käyttäjältä: Leccare - 02.12.2011, 18:16Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty...tai jopa äänestä näkemättä sinua. Tätä en voi olla komppaamatta. Pikuhousut kostuvat yhden sanan tekstiviestistä, joskus jopa ajatuksesta. Katseella saa polvetkin veteläksi.
Tuollaisen äänen mä haluan kuulla ihan vaan uteliasuusmielessä ilman taka-ajatuksia.Olis meinaan DJ/RJ ainesta....